LOGOWANIE | REJESTRACJA

Dyskusje tygodnia

Honda CBF 600N 06r nie odpala 4

2014/09/19 14:44

yamaha yz 250 3

2014/09/19 16:14

OPONY w FZR 600 2

2014/09/19 11:28

zwiększenie osiagłow 2

1 AZ 11

3 Grzybol 8

4 Magic 7

5 domeczek93 7

Suzuki LS 650 SAVAGE, poradźcie!

Łukasz lukaszbociuk_USUN_TO_@_USUN_TO_op.pl

Witam!
Chcę kupić Savaga z początku lat 90-tych, poradźcie mi na co zwrócić uwagę.
Co z przebiegami rzędu 40 tyś km?
Pozdrawiam!

Hinek hinek_USUN_TO_@_USUN_TO_autograf.pl.invalid

Użytkownik "Łukasz" <lukaszbociuk_USUN_TO_@_USUN_TO_op.pl> napisał

Chcę kupić Savaga z początku lat 90-tych, poradźcie mi na co zwrócić uwagę.

Na to czy sie zmiescisz na tym moto.

Co z przebiegami rzędu 40 tyś km?

Remonty silnika sa tanie.  To w koncu singel.
Acha, sprawdz ile kosztuje pasek napedowy...

Hinek
Deauville i inne

Kuczu p.kuczynski_USUN_TO_@_USUN_TO_jim-satnet.pl

Użytkownik "Łukasz"  napisał:
Witam!
Chcę kupić Savaga z początku lat 90-tych, poradźcie mi na co zwrócić
uwagę.

Spytaj czy juz robiono glowice czy tez musisz sobie zrobic ja sam :)

Co z przebiegami rzędu 40 tyś km?

To nie jest moto wyczynowe i przy tym przebieu powinno byc (poza glowica
ktora jest slabym punktem Savage) jak najbardziej w porzadku.

Łukasz lukaszbociuk_USUN_TO_@_USUN_TO_op.pl

 Spytaj czy juz robiono glowice czy tez musisz sobie zrobic ja sam :)

A jeśli idzie o remont głowicy, to starczy samo dotarcie zaworów z
ewentualną ich wymianą czy coś jeszcze?

James jamesik_USUN_TO_@_USUN_TO_NOSPAMvp.pl

"Łukasz" wrote...
Witam!
Chcę kupić Savaga z początku lat 90-tych, poradźcie mi na co zwrócić
uwagę. Co z przebiegami rzędu 40 tyś km?
Pozdrawiam!

Fajny motorek i ogolnie bardzo malo awaryjny byl dla mnie - mialem dwa.
Wersja 4 biegowa i nowsza 5.
Pasek napedowy jest drogi, ale starcza na bardzo dlugo. Klocki hamulcowe
koncza sie szybciej niz sie wydaje to mozliwe. Jezeli silnik ladnie pracuje
i glowica jest ok, to moto raczej jest w porzadku. Tam po prostu nie ma co
sie psuc ;)
Jak juz bedziesz go mial to mam jedna rade - z przodu na ramie pod bakiem
znajduje sie przekaznik do rozrusznika. W obu moich Savage'ach mialem z nimi
problemy. Zawieszaly sie cholery i rozrusznik nie przestawal krecic po
puszczeniu guzika... nerwowa sytuacja. Warto to sprawdzic i oczyscic.
Pozniej czyszczenie i smarowanie tego robilem ze zmiana oleju.
Powodzenia!

--
James

Użytkownik "James" <jamesik_USUN_TO_@_USUN_TO_NOSPAMvp.pl> napisał w wiadomości
[...]

[...]