LOGOWANIE | REJESTRACJA

Dyskusje tygodnia

brembo w Longjia 6

2014/07/30 16:40

Remont kx125 problem 3

1 Kuczu 17

2 Konspirator 17

4 masti 11

5 AZ 11

Sklepy z ciuchami motocyklowymi w niemczech

Luke l.mileszko_USUN_TO_@_USUN_TO_wp.pl

Czy mozecie mi polecic jakies sklepy z odzieza motocyklową w
niemczech. Powiedzmy tak do 150 km od granicy, np w Berlinie. A moze
znacie cos w czechach.

Monster marameo_USUN_TO_@_USUN_TO_op.pl

Użytkownik "Luke" <l.mileszko_USUN_TO_@_USUN_TO_wp.pl> napisał w wiadomości
Czy mozecie mi polecic jakies sklepy z odzieza motocyklową w
niemczech. Powiedzmy tak do 150 km od granicy, np w Berlinie. A moze
znacie cos w czechach.

Wystarczy przejechać na drugą stronę do Goerlitz,jest jeden sklep nieźle
zaopatrzony- naprawdę spory wybór-sam się tam zaopatrywałem w Modekę

Monster
BMW R1100S

JTD jtd_USUN_TO_@_USUN_TO_nio.pl

Dnia Sat, 8 Dec 2007 21:23:56 +0100, Monster napisał(a):

Wystarczy przejechać na drugą stronę do Goerlitz,jest jeden sklep nieźle
zaopatrzony- naprawdę spory wybór-sam się tam zaopatrywałem w Modekę

Jest taniej niż w polsze?

--
drz400sm
jtd_USUN_TO_@_USUN_TO_nio.pl

Monster marameo_USUN_TO_@_USUN_TO_op.pl

Użytkownik "JTD" napisał

Jest taniej niż w polsze?

Kurtka wyszła jakieś 20% taniej,spodnie nie pamiętam ile taniej,ale
najważniejszy był wybór,z każdego modelu pełna rozmiarówka i nawet kolory
których u nas wcale nie widziałem.

A to wszystko w sklepie na totalnym zadupiu,takie zaopatrzenie to u nas
jedynie na Motobajzlu widziałem:-(

Monster
BMW R1100S

Luke l.mileszko_USUN_TO_@_USUN_TO_wp.pl

Monster  pamietasz nazwe lub adres tego sklepu? Mi wlasnie chodzi o to
by byl spory wybor. Szukam cos z Dainese lub Alpinastar

Monster marameo_USUN_TO_@_USUN_TO_op.pl

Uzytkownik "Luke" < napisal w wiadomosci
Monster  pamietasz nazwe lub adres tego sklepu? Mi wlasnie chodzi o to
by byl spory wybor. Szukam cos z Dainese lub Alpinastar

Wylot na Rothenburg,praktycznie za miastem salonik z motocyklami po lewej
stronie(chyba drugi z kolei).
Bylo duzo texów,co do skór nie pamietam jakie marki mieli,rabat tez mozna
uzyskac:-)

Monster
BMW R1100S

Luke l.mileszko_USUN_TO_@_USUN_TO_wp.pl

ok, dzięki bardzo

Crash terx_c_USUN_TO_@_USUN_TO_vpcarg.cy

Sat, 8 Dec 2007 10:07:12 -0800 (PST), na pl.rec.motocykle,
 obywatel(ka) Luke wypowiedział(a) takie oto słowa:

Czy mozecie mi polecic jakies sklepy z odzieza motocyklową w
niemczech. Powiedzmy tak do 150 km od granicy, np w Berlinie. A moze
znacie cos w czechach.

http://www.louis.de/_400eb97b9724470d692437ecf21897b7ee/index.php?topic=filialen
Tu masz wykaz sklepów Louisa 3 są w Berlinie

Crash
-=Adres w nagłówku zakodowany w ROT-13=-

Mystik mystik_USUN_TO_@_USUN_TO_PROTECTIONpo.onet.pl

Czesc

-- --

A wystarczy w google wpisac: