LOGOWANIE | REJESTRACJA

Dyskusje tygodnia

pomocy nie wiem o wybrać 4

2014/09/14 18:49

pomocy niewiem co wybrać 3

2014/09/14 18:40

Honda CBF 600N 06r nie odpala 3

2014/09/19 14:44

OPONY w FZR 600 2

1 AZ 11

3 Grzybol 8

4 Magic 7

5 domeczek93 7

Rumunia - pytania przed wyjazdem

Wieslaw jasiowawka_USUN_TO_@_USUN_TO_onet.eu

Witam,

Mam pytanie do motocyklistow, ktorzy byli juz w Rumuni. Jakie sa wasze opinie
o stanie tamtejszych drog, bezpieczenistwie poruszania sie po nich. W ogole
bezpieczenstwie. Zawsze sie boje, ze w takich biednych panstawach, ktos moze
mnie napasc, zeby zabrac motocykl.

A Rumunia kusi. Ladne gory.

Pozdrawiam

Wieslaw

Dalej cargolock_USUN_TO_@_USUN_TO_gmail.com

On Jun 28, 12:29 pm, "Wieslaw" <jasiowa..._USUN_TO_@_USUN_TO_onet.eu> wrote:
A Rumunia kusi. Ladne gory.

W aktualnym Świecie Motocykli masz artykuł o podróży do Rumunii, tam
jest sporo info.

primuss p.kanturski_USUN_TO_@_USUN_TO_post.plBEZ_TEGO

"Wieslaw" <jasiowawka_USUN_TO_@_USUN_TO_onet.eu> napisał(a):
[...]

I archiwum warto by przekopac, bo zdaje sie ze sporo bylo.

Bezpieczenstwa nikt Ci nie zagwarantuje, ale ze swojego doswiadczenia moge
napisac, ze kraj bardzo mily i nie zetknalem sie z jakimis przejawami
szeroko rozumianego "zagrozenia". Drogi rozne - krajowe w gorach na polnocy
i wschodzie kraju potrafia miec gigantyczne dziury i odcinki "gruntowe"
(wszedzie trwaja remonty), ale zdazaja sie tez calkiem przyzwoite
nawierzchnie. Generalnie pare srubek moze sie na wybojach poluzowac ;)

--
pozdr.,
primuss

XJ900 Diversion
Czerwona Inazuma 750 - sprzedana! :(
Virago 250

Dalej cargolock_USUN_TO_@_USUN_TO_gmail.com

On Jun 28, 12:29 pm, "Wieslaw" <jasiowa..._USUN_TO_@_USUN_TO_onet.eu> wrote:
Zawsze sie boje, ze w takich biednych panstawach, ktos moze
mnie napasc, zeby zabrac motocykl.

Pisali min. że tam jest całkiem normalnie.

darekfazer darekce_USUN_TO_@_USUN_TO_op.pl

witam
mysmy byli przejazdem 2 lata temu w drodze do bulgarii.tak najogolniej mowiac -
 drogi miedzynarodowe (duzo nowych)w strone bulgarii bardzo dobre, mozna gnac,
natomiast brak obwodnic miast wiec trzeba sie pchac nieraz przez centra a tam
panuje prawo buszu - kto wiekszy ten ma pierwszenstwo.
Trasa transfogarska - mozna powiedziec pol na pol - sa odcinki o super
nawierzchni, z niekonczacymi sie patelniami, natomiast czesc jest typowo na
enduro, ale powoli i nawet fazerkiem mi sie udalo przejechac.
Nie spotkalo nas nic przykrego, jedynie na stacjach podchodzily panie z
dziecmi z tekstem " kolega da euro".
pozdrawiam i zycze milego wyjazdy. Warto
darekfazer
FZS 600 '99
MZ TS 250 '74
MZ ES 250 '66 czeka na lepsze czasy

Bruno (DL + DR)*650 ultrasporter_USUN_TO_@_USUN_TO_poczta.onet.pl

Witam!
   Właśnie w niedzielę wróciłem z 9 dniowej objazdówki po Rumunii. Zrobiliśmy
3567 km i było naprawdę super! Myślałem, że tam będzie ponuro, deszczowo i poza
paroma zamkami, górkami i żebrzącymi cyganami nic ciekawego nie zobaczymy. A to
bardzo  malowniczy kraj, ludzie są tam życzliwi i uczciwi, a przyroda
niesamowita. Wszystko wyglądało o wiele bardziej interesująco niż myślałem.
Fakt, że dopisała nam pogoda. A jeśli chodzi o bezpieczeństwo, to tylko jeden
raz spotkałem pod restauracją dwójka dzieci, które  wyciągały ręce, żeby im coś
dać. Gdy chodziliśmy zwiedzać cerkiewki lub do knajpy zazwyczaj zostawialiśmy
kaski i bagaż na motocyklu i nikt niczego nie ruszył. Mój kolega przez pomyłkę
dał kelnerce 50 Euro zamiast 50 lei, a ona po chwili wróciła z zaplecza i
poinformowała go, że się pomylił. Oczywiście jechaliśmy przez Słowację i Węgry
- za bezpieczeństwo na Ukrainę nie ręczę. W Rumunii drogi są różne: jest coś dla
ścigantów, którzy lubią schodzić na kolano i dla endurowców. Jest już sporo
całkiem nowych dróg o idealnej nawierzchni, ale na 'żółtych' można spotkać bruk,
szutry i szczątkowe asfalty. Fakt, że nie ma obwodnic i w godzinach szczytu w
okolicach miast i na głównych trasach krajowych robi się ciasno, a tamtejsi
kierowcy katamaranów jeżdżą dosyć brawurowo.
PozDRawiam

Iru ireneus_USUN_TO_@_USUN_TO_o2.pl

| Pisali min. że tam jest całkiem normalnie.

W ciągu 10 lat odwiedziłem Rumunię 4-krotnie; ostatni raz przed rokiem. Moje
wrażenia dotyczą części zachodniej - głównie Timisoary. Krótko: jest milej,
czyściej i przyjemniej niż w wielu częściach Polski... bez obrazy ^_^

Cyganie to nie Rumuni. Ups... mieszkańcy Romanii (wtajemniczeni wiedzą, że
to Dacja)

Iru

Virago 535 '96

MarQs marqs_USUN_TO_@_USUN_TO_data.pl

Wieslaw wrote:

Bylismy w maju, polecam, poczytaj relacje
http://maju.magma-net.pl/zdjecia/rumunia2007/relacja.html
Pozdrawiam
Marqs

blur blur0_USUN_TO_@_USUN_TO_poczta.onet.pl

Użytkownik "Wieslaw" <jasiowawka_USUN_TO_@_USUN_TO_onet.eu> napisał w wiadomości
Witam,

Mam pytanie do motocyklistow, ktorzy byli juz w Rumuni. Jakie sa wasze
opinie

kumpel ze swoim szwagrem jechali przez Ruminię dwoma autami,
na jakieś drodze zatrzymałą ich tamtejsza policja z kałachami w ręce
i kazała sobie zapłacić myto za przejazd po 100euro od auta :)