LOGOWANIE | REJESTRACJA

Dyskusje tygodnia

chopper king łoś 50 26

2014/07/24 15:01

Olej w głowicy 4

2014/07/22 08:53

Brak szprych? Zaden problem 2

2014/07/21 12:49

Chiński cross 125 1

1 Konspirator 17

2 Kuczu 16

4 AZ 11

5 Tmek 11

Rozprogramowanie komputera po odłączeniu akumulatora??

RSwarrior Normat_USUN_TO_@_USUN_TO_o2.pl

Witam
Jeżdżę yamnahą warrior pisałem ostatnio o problemie z wolnymi
obrotami na ciepłym silniku, problem pojawił się po zmianie oleju
świec czyszczeniu układu powietrznego. Podczas wszystkich tych
czynności na ok 2tyg odłączyłem całkowicie akumulator. Czy jest
możliwie żeby komputer się przez to rozprogramował, i stał się
przyczyną moich problemów?? Będę wdzięczny za jakieś opinie.
Dodam że komputer jest samo diagnozujący czyli nie trzeba
podłączać żadnych innych urządzeń żeby sprawdzić, i/lub
ustawić komputer.

Marcin Gardeła diobeu_USUN_TO_@_USUN_TO_wp.pl

RSwarrior wrote:
[...]

Moja opinia jest taka że nie jest to możliwe. Co najwyżej możesz "skasować"
jakieś błędy wyskakujące w komputerze, np. z działki samochodowej to Check
Engine, ale jeśli przyczyna świecenia kontrolki pozostaje to zaraz wywali
ten sam błąd. Może sie też zdarzyć że komputer "uczy się" czegoś tam w
czasie pracy, np. stylu jazdy w celu doboru przełożenia w automacie czy
składu mieszanki, może się pewie zdarzyć że to "zapomni" po dwóch
tygodniach, ale teraz już teoretyzuje.
Diobeu

[...]

U mnie nie świeci się kontrolka silnika. wiem jak wejść do
serisuwki ale nie wiem co te cyferki znaczą. przestawiam trochę i
jest ruznica ale ciągle nie jest tak jak być powinno . Ale jakaś to
chipoteza jest.

Pozdrawiam
Rswarrior

marider mariderCUT_USUN_TO_@_USUN_TO_go2.pl

Marcin Gardeła napisał(a):
RSwarrior wrote:
[...]

Nie, nawet bledow nie skasuje samoczynnie, odlaczone aku conajwyzej wyzeruje male przebiegi (nie glowny) i ustawi czasomierz na migajace 1:00 :)

Tryb serwisowy by pokazal co tam sie w tym Warriorze dzieje ale trzeba wiedziec jak go wlaczyc i co z tym pozniej robic. Jak poprzestawiasz wskazania na losowe wartosci, dopiero zacznie sie zabawa a sterujac nimi mozna zmienic sobie chocby mieszanke paliwowo powietrzna, wtryski czy polozenie przepustnic na kazdym garze badz wycisnac pare KM wiecej. Choc tu jest zawsze cos kosztem czegos ale pobawic sie zawsze mozna i jak cos wrocic do ustawien fabrycznych (warto zapisac) ;)

Moze swiece nowe jakies lipne masz?

Pzdr
PS: nie wiem dokladnie jak w wariorze ale jesli sie swieci kontrolna silnika to moze byc cos z wtryskiem np. Sciagnij sobie Service manual i poczytaj co oznaczaja poszczegolne kody bledow (jesli ci je wyswietla po   przekreceniu kluczyka na ON i jak znasz techniczny angielski).
--
marider
(ex) Flamed R1'03 & .. R1+Micron :)

marider wrote:
[...]

Jak dla mnie to takie do dupy czasy nastały że sory Winnetou, ale lepiej
będzie dla ciebie i twojego motocykla, RSwarrior, jak udasz sie do serwisu.
Diobeu

MisiekTS misiekts_USUN_TO_@_USUN_TO_tlen.pl

Marcin Gardeła napisał(a):
marider wrote:
> PS: nie wiem dokladnie jak w wariorze ale jesli sie swieci kontrolna
> silnika to moze byc cos z wtryskiem np. Sciagnij sobie Service manual

Jesli sie cos swieci no to napewno jakis blad jest. W tej chwili raczej
tylko seriws.
Ale jelsi tylko zle chodzi to proponuje taka mala procedure ktora w
autach jak najbardziej pomaga.

Odlacz aku na godzine. Podlacz, uruchom silnik i nie dotykaj gazu az
sie nagrzeje. Kompletnie nie dotykac gazy nawet na chwilke. Jak juz sie
rozgrzeje do temperatury normalnej pracy wtedy najpier delikatna
przejazdzka pozniej kilka razy solidnie odwinac i znowu niech chodzi na
wolnych pare minut.
To taka procedura co by sie nauczyl wartosci. Nie szkodzi sprobowac

Pozdrawiam!
MisiekTS

Kefir k3fir_USUN_TO_@_USUN_TO_o2.pl

Elou!
"MisiekTS" <misiekts_USUN_TO_@_USUN_TO_tlen.pl> wrote in message

Marcin Gardeła napisał(a):
marider wrote:
> [...]

wolnych pare minut.
To taka procedura co by sie nauczyl wartosci. Nie szkodzi sprobowac

Szanowni Panowie. Nie wiem czy widzicie innego posta lecz w tym ktory ja
widze, choc ciezko sie to czyta, czlek twierdzi ze zadna kontrolka awarii
nie swieci.

--
Pozdrawiam , Artur / Kefir, CHlor eksportowy w Piesecznie
Ceska 350 &  [cenzored] 955i

> [...]

nie swieci.

--
Pozdrawiam , Artur / Kefir, CHlor eksportowy w Piesecznie
Właśnie tylko kolega jako jedyny czytał chyba uwarznie to co napisłaem kontrolka : NIE ŚWIECI. A opcje z odłączeniem aku już sprawdzałem wrócił do ustawień fabrycznych komputer ale niczego się nowego nie nauczył. to jednak wymaga ingerencii serwisu który ma taką karteczkę gdzie jest napisane jakie wartości powinny być. I teraz pytanie czy wie ktoś jak coś takiego zdobyć ? wiem  jak wejść do trybu serwisowego w komputerze ale niewiem co dalej.
Pozdrawiam Rswarrior

MisiekTS misiekts_USUN_TO_@_USUN_TO_tlen.pl

RSwarrior napisał(a):
[...]
> Szanowni Panowie. Nie wiem czy widzicie innego posta lecz w tym ktory ja
> widze, choc ciezko sie to czyta, czlek twierdzi ze zadna kontrolka awarii
> nie swieci.
[...]

Fakt nie wiem co mi wpadlo w leb z ta lampka :)

Ale procedura podana przezemnie powinna pomoc.
W autach tak sie progranuje obroty, tu powinno byc tak samo.

Pozdrawiam!
MisiekTS

Kefir napisał(a):
Szanowni Panowie. Nie wiem czy widzicie innego posta lecz w tym ktory ja widze, choc ciezko sie to czyta, czlek twierdzi ze zadna kontrolka awarii nie swieci.

Fakt, przeoczylem, to "nie" takie malutkie ;) Jakkolwiek lepiej niech "kolega" zaprowadzi moto do porzadnego serwisu zeby je przebadali bo jak sie nie zna i sam zacznie grzebac, to narobi wiecej szkody niz pozytku jesli rozprogramuje lub przestawi ustawienia w kompie w trybie diagnostyki. A biedy mozna narobic naprawde niezlej.

marider
(ex) Flamed R1'03 & .. R1+Micron :)
http://tinyurl.com/a83mu   (4 sale)

POLECAMY