LOGOWANIE | REJESTRACJA

Dyskusje tygodnia

Jaki skuter 125 51

2014/04/20 08:22

Siema jaki to model Yamahy? 4

2014/04/18 10:59

viaTOLL 2

2014/04/19 09:56

Zgubiona tablica 2

1 Kuczu 12

2 Mateusz NSR 11

3 Hinek 11

4 Adam Wysocki 10

5 mmaurycy 9

Rekawice Alpinestars ( GP Plus, GP Pro, GP Tech, itp)

Wojtek.J Wojtek.Moto_USUN_TO_@_USUN_TO_gmail.com

Witam!
Ostatnio natknalem sie na nieciekawa rzecz i postawnowilem ostrzec
potencjalnych kupcow.
Na Allegro pojawily sie rekawice Alpinestars w bardzo korzystnych
cenach - wg mnie sa to jednak podrobki i odradzam ich kupno.
Modele GP Plus czy SP1 mozna kupic juz za 300 zl (
http://www.allegro.pl/item379299597_alpinestars_gp_plus_dla_kozaka_nowe_nie_smigane.html
, http://www.allegro.pl/item379300850_alpinestars_sp_1_dla_kozaka_nowe_nie_smigane.html
).
W USA takie rekawice kosztuja minimum 160 dolarow (nie licze przesylki
do Polski) i tam jest zwykle najtaniej. We Wloszech (skad pochodzi
Alpinestars) cena jest zblizona do polskiej (a u nas kosztuja w
sklepach minimum 500 zl).
Zrodlem jest najprawdopodobniej fabryka podrobek z Chin. Zeby
nieodpowiednie osoby nie zainteresowaly sie zbytnio tym tematem, nie
podam linku do sprzedawcy - w kazdym razie rekawice mozna kupic za
rownowartosc 101 zl (z przesylka do Polski rowna 92 zl).
Alpinestars tworzy swoje produkty w fabryce w Asolo we Wloszech, nie
slyszalem o fabryce w Chinach i nie sadze, zeby to byla okazja zakupu
prosto od producenta.
Rekawice kupuje sie, zeby zminimalizowac poziom obrazen w razie
wypadku - takie do lansu sie nadadza, ale ...
Trzeba teraz mocno uwazac na rekawice Alpinestars sprzedawane na
Allegro i eBayu, chyba warto tym razem doplacic do zakupu w znanych
sklepach.
Pozdrawiam.

Wojtek
http://picasaweb.google.com/Wojtek.Fotos

goman t.szurys_USUN_TO_@_USUN_TO_interia.pl

--

hmm ja kupiłem w intermotors i były wyprodukowane w chinach..czyli co
tez sprzedają podróbki???

--
goman
er6f

Wojtek.J Wojtek.Moto_USUN_TO_@_USUN_TO_gmail.com

hmm ja kupi

Tomasz Nowak tnowak_USUN_TO_@_USUN_TO_nospam.netventure.pl

Wojtek.J <Wojtek.Moto_USUN_TO_@_USUN_TO_gmail.com> wrote:

Nie wiem czy Alpinestars produkuje w Chinach - moze - wyslalem z
ciekawosci email z pytaniem o to do Alpinestars, moze odpowiedza.

Najwyraźniej produkuje. Ja mam GP Plusy kupione w Intermotors
w 2005 roku i na jednej z metek jest napisane MADE IN CHINA.
Rękawice są oryginalne, nie mam żadnych wątpliwości.
Zresztą jeżdzę w nich do teraz i wciąż są w dobrym stanie.

--
Tomek
  Dwie tajemnice gwarantujące sukces:

Tomasz Nowak tnowak_USUN_TO_@_USUN_TO_nospam.netventure.pl

....aczkolwiek wydajesz się mieć rację, że zlinkowane
na allegro rękawice oryginale chyba nie są.

Oryginalne poprzedni "krój" GP Plus wyglądały tak:
http://www.motogear.com.au/images/jpplusgroupshot.jpg

Oryginalne obecny "krój" GP Plus wyglądają tak:
http://www.alpinestars.com/store/ProductImages/details/355656_large.jpg
http://www.alpinestars.com/store/ProductImages/details/355656_back.jpg

A na Allegro tak:
http://photos02.allegro.pl/photos/oryginal/379/29/95/379299597
http://photos02.allegro.pl/photos/oryginal/379/29/95/379299597_1

Różnice widać gołym okiem, np. szwy po wewnętrznej stronie
dłoni idą trochę inaczej.

--
Tomek
  Dwie tajemnice gwarantujące sukces:
  1. Nikomu nie mów wszystkiego.

Wojtek.J Wojtek.Moto_USUN_TO_@_USUN_TO_gmail.com

Nie mowie, ze nie ma fabryki Alpinestars w Chinach :)
Skoro Wasze rekawice maja napis "made in China" - fabryka tam jest i
sprawa jest prosta, nie zamierzam sie z nikim klocic.
Na samym poczatku napisalem "nie slyszalem o fabryce w Chinach" i
specjalnie po to użyłem sformulowania "nie slyszalem", zeby nie pisac,
ze w Chinach Alpinestars nie produkuje (bo tego nie bylem pewien,
znalazlem po prostu tylko materialy o fabryce we Wloszech).
Napisalem tez, ze watpie "zeby to byla okazja zakupu prosto od
producenta" - i o to glownie mi chodzi - wedlug mnie to podrobki i to
bylo punktem glownym przekazu (a nie lokalizacja fabryki ;)).
Nie mam swoich rekawic przed nosem zeby to sprawdzic (GP Pro 2007),
ale wydaje mi sie, ze allegrowe podrobki przypominaja je nieco krojem
wewnetrznej strony (a powinny wygladac identycznie jak poprzedni lub
aktualny model GP Plus - nie jak GP Pro).
Te same rekawice sprzedawane byly na eBayu amerykanskim - dzisiaj nad
ranem aukcje zostaly zdjete przez pracownikow eBaya, a uzytkownik z
wieloma pozytywnymi (100%) komentarzami zostal usuniety.
Moze ktos zorientowal sie, ze to nie oryginaly i go zlikwidowal. Nie
wiem.
Tak czy siak - uwazalbym na Allegrowe odpowiedniki.

POLECAMY

NAJNOWSZE

SKLEP MOTOCYKLOWY

.