LOGOWANIE | REJESTRACJA

Dyskusje tygodnia

honda 600rr 1

2015/07/03 00:51

Prawko A2 a motocykl. ? 1

2015/07/03 18:26

honda 600rr 0

2015/07/03 14:54

Prawko A2 a motocykl. ? 0

2015/07/03 21:26

Jaki Motorower Wybrać ??? 0

1 seba19800 1

2 Kuczu 1

3 agllet 1

4 Alf/red/ 1

RATUJCIE!!! Potrzebuje schemat instalacji elektrycznej do MZ ETZ 250

szpieg125_USUN_TO_@_USUN_TO_gmail.com

Witam! Czy ktos bedzie tak dobry i mnie poratuje... potrzebuje schemat
instalacji elektrycznej... poratujcie :)

Arni arni.wywal_USUN_TO_@_USUN_TO_motocykle.org

Użytkownik szpieg125_USUN_TO_@_USUN_TO_gmail.com napisał:

Witam! Czy ktos bedzie tak dobry i mnie poratuje... potrzebuje schemat
instalacji elektrycznej... poratujcie :)

10 sekund szukania w googlu:
http://mz-b.de/electric/wiredias/dmwires.htm

mam nadzieje ze na tej stronie juz sobie znajdziesz ?

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

pionek22 pionek19_USUN_TO_@_USUN_TO_poczta.onet.pl

witam, sprawdz sobie ten link http://mz-b.de/electric/wiredias/mz6v.jpg

Użytkownik pionek22 napisał:

witam, sprawdz sobie ten link http://mz-b.de/electric/wiredias/mz6v.jpg

nawet w samym linku jest napisane ze to do 6V mz a nie 12V etz

--

homak2 roman.krypczyk_USUN_TO_@_USUN_TO__NOSPAM_WP.PL

szpieg125_USUN_TO_@_USUN_TO_gmail.comnapisal

Witam! Czy ktos bedzie tak dobry i mnie poratuje... potrzebuje schemat
instalacji elektrycznej... poratujcie :)

Witam
spróbuj tu http://www.arecki113.republika.pl/

POLECAMY

NAJNOWSZE