LOGOWANIE | REJESTRACJA

1 Kuczu 11

2 mmaurycy 9

5 DanY336 7

RATUJCIE!!! Potrzebuje schemat instalacji elektrycznej do MZ ETZ 250

szpieg125_USUN_TO_@_USUN_TO_gmail.com

Witam! Czy ktos bedzie tak dobry i mnie poratuje... potrzebuje schemat
instalacji elektrycznej... poratujcie :)

Arni arni.wywal_USUN_TO_@_USUN_TO_motocykle.org

Użytkownik szpieg125_USUN_TO_@_USUN_TO_gmail.com napisał:

Witam! Czy ktos bedzie tak dobry i mnie poratuje... potrzebuje schemat
instalacji elektrycznej... poratujcie :)

10 sekund szukania w googlu:
http://mz-b.de/electric/wiredias/dmwires.htm

mam nadzieje ze na tej stronie juz sobie znajdziesz ?

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

pionek22 pionek19_USUN_TO_@_USUN_TO_poczta.onet.pl

witam, sprawdz sobie ten link http://mz-b.de/electric/wiredias/mz6v.jpg

Użytkownik pionek22 napisał:

witam, sprawdz sobie ten link http://mz-b.de/electric/wiredias/mz6v.jpg

nawet w samym linku jest napisane ze to do 6V mz a nie 12V etz

--

homak2 roman.krypczyk_USUN_TO_@_USUN_TO__NOSPAM_WP.PL

szpieg125_USUN_TO_@_USUN_TO_gmail.comnapisal

Witam! Czy ktos bedzie tak dobry i mnie poratuje... potrzebuje schemat
instalacji elektrycznej... poratujcie :)

Witam
spróbuj tu http://www.arecki113.republika.pl/