LOGOWANIE | REJESTRACJA

Dyskusje tygodnia

Jaki skuter 125 46

2014/04/20 08:22

2014/04/18 10:59

2014/04/19 09:56

--
PZDR Demos
VF1000FIIF bold`or
Cus w planach
Passat VR6 Variant

Krzysztof Roburst roburst_USUN_TO_@_USUN_TO_pl.gazeta

On 2007-07-22, Demos <demos_USUN_TO_@_USUN_TO_kardiograf.pl> wrote:

CZesc
Tak sobie czytalem wlasnie watek z 11 lipca o tym jak kolege xoloxa
zlapaly miski podczas przewozenia dziecka na motocyklu i sie
zastanawiam kto mial racje, bo wydaje mi sie ze kiedys mozna bylo wozic
dzieciaka miedzy dwiema odobami doroslymi i tak zreszta kupa ludzi
jezdzila w czasach kiedy WSK byla jednym z najpowszechniejszych srodkow
transportu.

to moze ktas odpowie w koncu jak to jest ??

W dowodzie rejstracyjnym powinieneś mieć liczbę miejsc. U mnie to dwa.
A dziecko jest liczone jako pasażer. Chyba jasne.
Dzieciaka ewentualnie w wózku wtedy (+ plecak), gdzie przy dzieciach >7 letnich
obowiązują dodatkowe ograniczenia.

Pozdrawiam,
Krzysztof

--
Suzi GN125
Beemer F650GS

Mystik mystik_USUN_TO_@_USUN_TO_PROTECTIONpo.onet.pl

Czesc

Użytkownik "Krzysztof Roburst" <roburst_USUN_TO_@_USUN_TO_pl.gazeta> napisał w wiadomości news:slrnfa6ds4.2i3.roburstsupercreep.homenet...

W dowodzie rejstracyjnym powinieneś mieć liczbę miejsc. U mnie to dwa.
A dziecko jest liczone jako pasażer. Chyba jasne.

Ale jak widac nie dla wszystkich.

Dzieciaka ewentualnie w wózku wtedy (+ plecak), gdzie przy dzieciach >7 letnich
obowiązują dodatkowe ograniczenia.

chyba <7 lat.

pozdr.
Mystik

On 2007-07-22, Mystik <mystik_USUN_TO_@_USUN_TO_PROTECTIONpo.onet.pl> wrote:

Dzieciaka ewentualnie w wózku wtedy (+ plecak), gdzie przy dzieciach >7
letnich
obowiązują dodatkowe ograniczenia.

chyba <7 lat.

Tak. Znakówka. :-)

Pozdrawiam,
Krzysztof

--
Suzi GN125
Beemer F650GS

G.S. gstachura_USUN_TO_@_USUN_TO_onet.pl

to moze ktas odpowie w koncu jak to jest ??
--

dziecko liczone jako normalny pasażer
ma jechać w kasku

nie ma dolnego limitu wiekowego więc i niemowlak jechać może

wiem bo sprawdzałem i woże córkę regularnie od kiedy skończyła 3 lata (
teraz ma 6 )

Polo

Arkadiusz Złotkowski zlotkowski_USUN_TO_@_USUN_TO_zck-krakow.pl

Użytkownik "G.S." <gstachura_USUN_TO_@_USUN_TO_onet.pl> napisał w wiadomości

[...]

- Chyba małe sprostowanie do 4 latach nie można przekraczać 40km/h, powyżej
4 lat można jeździć tak jak przepisy zezwalają.

Zastanawia mnie tylko jazda z niemowlakiem nawet 40 km/h kurcze jak mu
wytłumaczyć żeby się trzymał:)

pozdrawiam
Arkadiusz Złotkowski
chopper Lifan 250 :)

KLOSZ konradkiUSUN_TO_USUN_TO_@_USUN_TO_wp.pl

Arkadiusz Złotkowski napisał(a):

- Chyba małe sprostowanie do 4 latach nie można przekraczać 40km/h, powyżej 4 lat można jeździć tak jak przepisy zezwalają.

Eeee, "chyba" robi wielka roznice...
Ja raczej bym obstawal przy 7 latach...

pozdrawiam
Arkadiusz Złotkowski
chopper Lifan 250 :)

Zdrowko

KLOSZ

Użytkownik "KLOSZ" <konradkiUSUN_TO_USUN_TO_@_USUN_TO_wp.pl> napisał w wiadomości
[...]

Zwracam honor :)
Byłem pewny że to 4 lata, sprawdziłem w kodeksie i rzeczywiście 7 lat:)

pozdrawiam
Arkadiusz Złotkowski
chopper Lifan 250 :)

Zdrowko

KLOSZ

Magic maciejsajeckiCIACHO_USUN_TO_@_USUN_TO_wp.pl

7 lat.

--
Pozdrawiam - Maciek, srx250/klx250/vfr800.
Archiwum: http://news.riders.pl

szauek lukaszsz_USUN_TO_@_USUN_TO_wytnij_to.wp.pl

Demos wrote:
CZesc
Tak sobie czytalem wlasnie watek z 11 lipca o tym jak kolege xoloxa
zlapaly miski podczas przewozenia dziecka na motocyklu

z 8 lipca :)

szauek

POLECAMY

NAJNOWSZE