LOGOWANIE | REJESTRACJA

Dyskusje tygodnia

Którego crossa wybrać ?? 5

2014/10/29 14:48

"chicken strips" na oponach 3

2014/10/26 21:05

Elektryka w GPZ 600R Ninja 2

2014/10/27 19:24

Na dobry początek 2

2014/10/29 15:06

Blokada skrzyni na "2" w SV650 1

1 KillJohn 16

2 snoopek 11

3 Arni 10

4 Kuczu 8

Przekrój/budowa sportowego tłumika

piotr.kol_USUN_TO_@_USUN_TO_gmail.com

Witam,

Szukam schematu z przekrojem końcówki tłumika sportowego. Chciałbym
zwiększyć osiągi, a wiem że można uzyskać parę dodatkowych koni.
Posiadam Yamahe R1 2005.

Pozdrawiam!

Kuczu p.kuczynski_USUN_TO_@_USUN_TO_jim-satnet.pl

piotr.kol_USUN_TO_@_USUN_TO_gmail.com napisał(a):
Witam,

Szukam schematu z przekrojem końcówki tłumika sportowego. Chciałbym
zwiększyć osiągi, a wiem że można uzyskać parę dodatkowych koni.
Posiadam Yamahe R1 2005.

Znaczy model na wytrysku ? Poszukaj najpierw info o Power Commander III  :)

GSX Big Block 65 cui (666 Products) + BMW K100 Basic

Hinek hinek_USUN_TO_@_USUN_TO_autograf.pl.invalid

Użytkownik <piotr.kol_USUN_TO_@_USUN_TO_gmail.com> napisał

Chciałbym zwiększyć osiągi, a wiem że można uzyskać parę
dodatkowych koni.

Jesli juz, to trzeba zmienic caly uklad wylotowy, a nie sama
koncowke. Musialbys skopiowac jakiegos Akrapovica. Watpie
jednak czy Ci sie to uda.Trudno znalezc fachowcow od
spawania tytanu.

Hinek
Deauville

marider mariderCUT_USUN_TO_@_USUN_TO_go2.pl

Hinek napisał(a):
Użytkownik <piotr.kol_USUN_TO_@_USUN_TO_gmail.com> napisał

Chciałbym zwiększyć osiągi, a wiem że można uzyskać parę
dodatkowych koni.

To wstaw sobie race baffles z V&H. Swietnie wygladaja i dzwiek maja niezly (choc na upartego, bo na stock'ach R1 tez ladnie gada).

http://tinyurl.com/y3fzgj

Pzdr
PS: Po co kombinowac jak sa gotowe zestawy?
--
marider
(ex) Flamed R1'03 & .. R1+Micron :)

robertbig robertbig_USUN_TO_@_USUN_TO_wp.pl

[...]

Założenie samego tylko tłumika na bank  odbierze Ci kilka koni.
Swojego czasu w  Mottorad obsesyjnie badali wydechy do sportów. Wyniki
zawsze były gorsze od fabryki.
Tu może pomóc tylko całkowita wymiana wydechu na sportowy. Ale z
tym, to też nie w stylu "chop na krowe i ciele gotowe".
Te motory sa juz nieżle wyżyłowane. Poprawic jest trudno. Zepsuc
bardzo łatwo.

Po założeniu takiego jak planujesz wydechu. Moc spada o kilka,
kilkanaście koni.
Łamie sie tez krzywa mocy . Gdzies tak na srodku wykresu.
Potem taki ryczący motocykl gdzieś tak od średnich dostaje
konkretnego kopa. Ale to tylko subiektywne odczucie (przez to
załamanie krzywej ) . Dołem jest cienko i słabo mocy przybywa .  A
nagle na na stosunkowo niewielkim końcowym zakresie obr. przybywa
reaszta mocy . Minus to co ci uleciało w kosmos.

To żaden zysk. To tylko pozory ,że moto ma buta.
-- -
RobertBIG

James tomciodmc_USUN_TO_@_USUN_TO_NOSPAMpoczta.onet.pl

"robertbig" wrote...

piotr.kol napisał:
[...]

***
Eeee tam, zawsze jak glosniej ryczy to musi szybciej jechac ;) Wrazenie jest
takie ze na pewno jest wiecej mocy hehehe

James
CBR F3 + DeLorean ;)

piotr.kol napisał:
[...]

POLECAMY