LOGOWANIE | REJESTRACJA

Dyskusje tygodnia

Honda CBF 600N 06r nie odpala 4

2014/09/19 14:44

yamaha yz 250 3

2014/09/19 16:14

OPONY w FZR 600 2

2014/09/19 11:28

zwiększenie osiagłow 2

1 AZ 11

3 Grzybol 8

4 Magic 7

5 domeczek93 7

[praca] Pomocnik mechanika-Warszawa-Zoliborz.

Bishop alberciknamaxa_USUN_TO_@_USUN_TO_o2.pl

Oferuje prace w charakterze pomocnika mechanika. Wysztalcenie techniczne
konieczne. Wymagana podstawowa znajomosc pojazdow samochodowych i
ewentualnie skuterow. Praca na umowe o prace. Okres probny 3 miesiace a
pozniej mozliwosc zatrudnienia na minimum 6 miesiecy lub bezterminowo.
Najlepiej bez nalogow. Wynagrodzenie w pierwszym okresie od 1000zl do 1500zl
netto w zaleznosci od stwierdzonych kwalifikacji.
Robert Dytkowski
Kierownik Dzialu

McGregor grzechryba(usun)@wp.pl

Użytkownik "Bishop" <alberciknamaxa_USUN_TO_@_USUN_TO_o2.pl> napisał w wiadomości
[...]

Hehe, niezłe. W Warszawie dajesz 1000 zł miesięcznie? Tu ruski za 2 tys nie chce dupą ruszyć. W Hrubieszowie więcej pomocnik mechanika zarabia. :-) Życzę szczęścia w znalezieniu łosia.

--
McGregor
Buma F650 '96

Kuczu p.kuczynski_USUN_TO_@_USUN_TO_jim-satnet.pl

McGregor pisze:

Hehe, niezłe. W Warszawie dajesz 1000 zł miesięcznie?

No gdyby zamiast zl napisal $ to moze by chetni byli :)

Harley Davidson FXR-C

kurczak marek.kurczaczek_USUN_TO_@_USUN_TO_gmail.com

On 5 Mar, 09:40, Kuczu <p.kuczyn..._USUN_TO_@_USUN_TO_jim-satnet.pl> wrote:
McGregor pisze:

> Hehe, niezłe. W Warszawie dajesz 1000 zł miesięcznie?

No gdyby zamiast zl napisal $ to moze by chetni byli :)

Harley Davidson FXR-C

No faktycznie warto się uczyć po to by zapierdzielać za 1000
a ja GS-a na przegląd coroczny zostawiam na parę godzin i mnie kasują
450zł . W warszawie 1000zł oferować mechanikowi ... już widzę tysiące
chętnych.

Kurczak W-wa
Ursynów
GS 500 F

de Fresz defresz_USUN_TO_@_USUN_TO_nospam.o2.pl

On 2008-03-05 10:27:33 +0100, kurczak <marek.kurczaczek_USUN_TO_@_USUN_TO_gmail.com> said:

W warszawie 1000zł oferować mechanikowi ... już widzę tysi
ące chętnych.

Oczywiscie zupelnie nie zdajesz sobie sprawy czym sie rozni pomocnik mechanika od mechanika?

Sebastian
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

Kamil Nowak 'Amil' kn_USUN_TO_@_USUN_TO_qumak.spaaaaam.pl

de Fresz napisał(a):

Oczywiscie zupelnie nie zdajesz sobie sprawy czym sie rozni pomocnik mechanika od mechanika?

No ma jakby bardziej przejebane. Mechanik pokazuje palcem, a pomocnik zapierdala. I nie mow, ze jest inaczej.

--
Kamil Nowak 'Amil' i Piaggio i dżapanis
Krakuf - Elyta Gróp

On 2008-03-05 10:45:34 +0100, Kamil Nowak 'Amil' <kn_USUN_TO_@_USUN_TO_qumak.spaaaaam.pl> said:

Oczywiscie zupelnie nie zdajesz sobie sprawy czym sie rozni pomocnik mechanika od mechanika?

No ma jakby bardziej przejebane. Mechanik pokazuje palcem, a pomocnik zapierdala. I nie mow, ze jest inaczej.

Ale zazwyczaj to un jednak znacznie mniej umi.
Zreszta znam warsztaty, gdzie pomocniki robia prostrze rzeczy, majster trudniejsze (wymagajace wiedzy i doswiadczenia) i jeszcze nadzoruje pomocnikow. A na koniec, jak przyjdzie wkurwiony klient, bo mu cos zjebali, to majster obrywa po lbie.
Dla mnie zulpelnie oczywiste jest, ze na etapie nauki praktycznej zawodu, czeladnik dostaje marne grosze. Kwestia dyskusyjna jest ile to "marne grosze" i jak dlugo powinien je dostawac.
A z tego co pamietam w ogloszeniu nie bylo ani slowa o znajmosci mechaniki motocyklowej, dlugoletnim doswiadczeniu  czy innych bezecenstwach. Chyba ze cos przegapilem?
I jak sie mi zdaje kwota dotyczy tylko okresu probnego, dalej to juz wedle staran i wiedzy, ktora kandydat sie bedzie mogl wykazac.

Scyzoryk gradon_mWYWAL_TO_USUN_TO_@_USUN_TO_interia.pl

A z tego co pamietam w ogloszeniu nie bylo ani slowa o znajmosci
mechaniki motocyklowej, dlugoletnim doswiadczeniu  czy innych
bezecenstwach. Chyba ze cos przegapilem?

no wymagane wyksztalcenie techniczne :)

I jak sie mi zdaje kwota dotyczy tylko okresu probnego, dalej to juz wedle
staran i wiedzy, ktora kandydat sie bedzie mogl wykazac.

niby tak. Ostatnio jak robilem zakupy to widzialem ogloszenie w
supermarkecir i 1800brutto na kasie placa. Sadze ze ktos kto sie ksztalcil w
kierunku mechanika bedzie mial wyzsze wymagania, no ale moze sie myle. Toc
on tez pracuje ciezko te min. 8h dziennie, nawet jako pomocnik mechanika.

Scyzoryk
Corolla e11
GSX 550

G.S. "Polo" gstachura_USUN_TO_@_USUN_TO_onet.pl

no wymagane wyksztalcenie techniczne :)

a technik żywienia zbiorowego może byc ?

Polo

On 2008-03-05 11:03:42 +0100, "Scyzoryk" <gradon_mWYWAL_TO_USUN_TO_@_USUN_TO_interia.pl> said:

Ostatnio jak robilem zakupy to widzialem ogloszenie w
supermarkecir i 1800brutto na kasie placa.

Czyli ok. 1k zl netto. A praca niezwykle rozwojowa...

Sadze ze ktos kto sie ksztalcil w
kierunku mechanika

Znaczy mowimy o absolwencie technikum?

bedzie mial wyzsze wymagania,

No ba! Przeciez to juz niemal profesjonalista...

gildor gildor_USUN_TO_@_USUN_TO_NOSPAM.gazeta.pl

On 2008-03-05 11:03:42 +0100, "Scyzoryk" <gradon_mWYWAL_TO_USUN_TO_@_USUN_TO_interia.pl> said:

1800brutto

Czyli ok. 1k zl netto.

a jak Ci to wyszło?

- gildor

On 2008-03-05 13:39:39 +0100, gildor <gildor_USUN_TO_@_USUN_TO_NOSPAM.gazeta.pl> said:

1800brutto

Czyli ok. 1k zl netto.

a jak Ci to wyszło?

Na oko. A duzo sie pomylilem przy etacie?

On 2008-03-05 13:39:39 +0100, gildor <gildor_USUN_TO_@_USUN_TO_NOSPAM.gazeta.pl> said:
1800brutto
Czyli ok. 1k zl netto.
a jak Ci to wyszło?

Na oko. A duzo sie pomylilem przy etacie?

wystarczy, że zrobisz sobie "na oko" 2/3, wtedy 1200pln wygląda już lepiej niż 1000pln :) a około 1000pln może być tez 1900pln. wiesz...

- gildor

[...]

dodaj 1/3

Praca moze i nie rozwojowa ale łatwa i nie wymagajaca zadnej, absolutnie
zadnej wiedzy. Nawet podstawowki nie musisz konczyc. Robia szkolenie z
obslugi kasy i drugiego dnia pracujesz jakbys tam juz od kilku lat siedzial.
Skanujesz kody siedzac sobie na krzesełku. Zadnej odpowiedzialnosci, zadnej
wiedzy. To jest adekwatne wynagrodzenie za taka prace.

Scyzoryk
Corolla e11
GSX 550

Marek Borowski marek_USUN_TO_@_USUN_TO_lidersdpl.pl

Scyzoryk wrote:
[...]

No niby zaleta ? Wolablym pracowac jako mechanik za 1000 PLN niz kopac doly lub myc naczynia za 3000 PLN. Somozadowolenie i perspektywy rozwoju sa najwazniejsze.

Pozdr

Marek

Tytus z Fabryki phuarowana_USUN_TO_@_USUN_TO_o2.pl

Siemka

Użytkownik "Marek Borowski"

 No niby zaleta ? Wolablym pracowac jako mechanik za 1000 PLN niz kopac doly
lub myc naczynia za 3000 PLN. Somozadowolenie i perspektywy rozwoju  sa
najwazniejsze.

He he he to ic popracuj troche jako pomagier mechaniora. Gwarantuje szybko
zmienisz zdanie na temat "Somozadowolenie i perspektywy rozwoju" . Praca na
kasie w Tesco to robota lekka latwa i przyjemna w porownananiu z wiecznie
poobijanymi, brudnymi lapami i pazurami.
A jak trafisz na wrednego majstra i to i psyche Ci zora.
Poza tym to sezonowa robota.

--
   Tytus

Eskimos eskimos_USUN_TO_@_USUN_TO_RYCHUicpnet.pl

On Wed, 5 Mar 2008 17:54:38 +0100, "Tytus z Fabryki"
<phuarowana_USUN_TO_@_USUN_TO_o2.pl> wrote:

Siemka

Użytkownik "Marek Borowski"

[...]

To raz. A dwa, że samozadowoleniem i perspektywami rozwoju (choc
akurat w tym zajeciu nie umiem sie doszukac ani jednego, ani drugiego
- a mam dwuletnie doswiadczenie dokladnie na takim stanowisku ;)
dzieci nie nakarmisz. Ze tak powtórze za kolegą - pewnie mieszkasz z
rodzicami, co?

Darz bór,
Eskimos
FJ1200 - SPRZEDAM
Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!
Poznań

[...]

Mieszkając samemu, płacąc rachunki itede itepe to sorry za 1000zł
wyzyć się nie da w Warszawie, chyba że mieszkając w 10 osób albo żyjąc
jak student w akademiku. Kupisz bilet miesięczny za 66 zł jakiś tel
nawet na karte za 50zł miesięcznie i te bułki do pracy na przerwę
sniadaniową zakładając że nie palisz papierosów i już z 1000 zł do
dyspozycji zostanie ci z 800zł więc sorry ja sam czynsz za mieszkanie
2 pokojowe płacę miesięcznie 550zł. Gdzie internet i cała reszta co
luksusem w dzisiejszych czasach chyba nie jest... Zapomnieć można o
wszystkim a dziwią się że ludzie dzieci nie chcą mieć obecnie a kurwa
za co...aż się zagotowałem . Najbardziej o pieniądzach i oszczędzaniu
mówią ci co mają ich ponad średnią krajową...

Kurczak
W-wa Ursynów
GS 500 F

Jackare jac_USUN_TO_@_USUN_TO_123.com

Najbardziej o pieniądzach i oszczędzaniu
mówią ci co mają ich ponad średnią krajową...

To normalne - wtedy jest możliwość oszczędzania bo jest z czego.

huck 280kph_USUN_TO_@_USUN_TO_wp.pl

/.../
Mieszkając samemu, płacąc rachunki itede itepe to sorry za 1000zł
wyzyć się nie da w Warszawie,
/...
[...]

.....nie znasz zycia kurczak oj nie znasz chłopie......
pozdroo
huck

[...]

Coś konkretniej może?
Ja nie znam tyram ponad 10 lat bez kokosów niestety robiłem już chyba
wszystko i próbowałem pracy zarówno w KFC Mc Donalds w garniturku w
biurze reklamy
jak i jako koleś od renowacji wind czy w firmie Trias instalacje audio
video oraz LINK 4 za 1000zł i niestety finansowo zawsze do dupy nigdy
nie udało się przekroczyć 2000zł w przeważającej większości średnia
oscylowałaby w granicach 1500netto .Naprawdę w życiu się napracowałem
ostro ale nie dorobiłem w zasadzie niczego oprócz GS-a nowego na
kredyt który mnie zarzyna 2 lata przez wysoką ratę od ust sobie
odejmuje bo motocykl zawsze był moim marzeniem.
a ty mi tu że nie znam zycia a ty znasz?
Tylko konkretnie prosze...

Kurczak
W-wa Ursynów
GS 500F 2006

Tytus z Fabryki phuarowana_USUN_TO_@_USUN_TO_o2.pl

Siemka

***Użytkownik "kurczak"

 Najbardziej o pieniądzach i oszczędzaniu
mówią ci co mają ich ponad średnią krajową...

BTW w Warszawce srednia placa jest najwyzsza w Polsce i ok 2 x wyzsza niz w
kolejnym miescie jakim jest chyba Lodz lub Wrocek.
Bierze sie to stad ze w Wawie jest najwiecej siedzib duzych firm
zatrudniajacych kadre menadzerska i ci wlasnie zawyzaja tak w/w

--
   Tytus

On 2008-03-05 18:03:43 +0100, Eskimos <eskimos_USUN_TO_@_USUN_TO_RYCHUicpnet.pl> said:

Poza tym to sezonowa robota.

[...]

No ale nie chcesz chyba powiedziec, ze przez 2 lata nie wychodzi sie ponad pulap pomocnika mechanika? Bo dla samodzielnego mechanika z doswiadczeniem, to oczywiscie taka kwota jest smetnym zartem.

Zreszta kurde chlopaki, naprawde ciezko mi was zrozumiec. Jest sobie ktos np. po technikum samochodowym albo inny dlubacz-amator, ktory postanawia zajac sie na powaznie mechanika motocyklowa - przeciez oczywiste jest, ze w czasie przyuczania do zawodu nikt nie zaoferuje mu kokosow - to jest czas nauki, prawie jak studia, ino nie teoria, a praktyka i nie placi sie za nia bezposrednio kasa, tylko nizszymi zarobkami.
2-3 lata poswieca sie na ksztalcenie, po tym czasie przecietnie rozgarniety humanoid osiaga poziom umiejetnosci pozwalajacy przejsc na samodzielne stanowisko, znacznie lepiej platne. Albo i otworzyc wlasny warsztat, jesli ma takie aspiracje. Zupelnie jak dajmy na to pomocnik piekarza.

Dla 30 latka, z rodzina i kredytem do splacenia, malo pociagajace perspektywa, ale tez i w tym wieku malo kto decyduje sie na totalna zmiane sciezki kariery na taka, wymagajaca niemalego poziomu wiedzy praktycznej i zupelnie odmienna od poprzednich zajec. A jesli sie decyduje, to chyba z pelna swiadomoscia kosztow nauki? No ale jak ktos inny woli "bezstresowa" prace na kasie w markecie, siedzac 8 godzin z pieluch w gaciach - wolny wybor, rozwoj intelektualny niesamowity, a jakie szanse na awans...

On Thu, 6 Mar 2008 12:58:50 +0100, de Fresz <defresz_USUN_TO_@_USUN_TO_nospam.o2.pl>
wrote:

No ale nie chcesz chyba powiedziec, ze przez 2 lata nie wychodzi sie
ponad pulap pomocnika mechanika? Bo dla samodzielnego mechanika z
doswiadczeniem, to oczywiscie taka kwota jest smetnym zartem.

No dobra, ale co to za rozwój? A w ogole co znaczy praca "z
perspektywami rozwoju"? Każda praca robi sie na pewnym etapie
monotonna, jednostajna i nierozwojowa. Awans? W warsztacie? Rozwój
intelektualny poprzez dłubanie w silnikach? Daj spokój, Kaziu. A tak w
ogole, to co to znaczy "rozwój intelektualny"? Zwlaszcza w pracy
mechanika ;)

[...]

Nadal nie jest to kasa pozwalająca żyć cały rok. W tej materii mam z
kolei 3-letnie doświadczenie ;) A druga sprawa to to, że mechanika
motocyklowa to dla przecietnie rozgarnietego humanoida naprawde nie
jest jakis kosmos. Pare lat lat dłubania u siebie w garazu, sezon
terminowania w czyimś warsztacie plus umiejetnośc i chęć szukania
informacji, troche myslenia (z tym najczesciej jest natrudniej :P) i
jestes mechanik motocyklowy jak sie patrzy. A dorabianie to tego
ideologii i robienie z mechanika motocyklowego nie wiadomo jakiego
guru i specjalisty troche mnie smieszy. Po 2-3 sezonach codziennego
zarobkowego dłubania w sprzętach bedziesz umiał usunąć 95% usterek i
nauczysz sie co mozna brac, a jakiego gowna sie wystrzegac, bo bedzie
smierdzialo ;) Po 20 latach dłubania w sprzetach usuniesz tych usterek
99% - noo, rozwój jak ch.. Jak każda praca, powiedzmy
rzemieślniczo-manualna, mechanikowanie wymaga troche ogólnej kumacji i
myslenia. Reszta to praktyka i ilość motocykli, ktore przewina sie
przez twoje rece. Wszystko.

Cohen the Barbarian bartek.kacprzak_USUN_TO_@_USUN_TO_gmail.com

Użytkownik "Scyzoryk" <gradon_mWYWAL_TO_USUN_TO_@_USUN_TO_interia.pl> napisał w wiadomości
[...]
Czesc
:) ale gupoty wypisujesz Wacpan. Byles w markecie? Nie mow mi ze praca przez
8 godzin z co trzecim pacjentem traktujacym cie na kasie jak "nic" jest
lekka i przyjemna. BTW kasjerka ma odpowiedzialnosc za kase. Nie moze miec
wiecej niz 5 pln manka tygodniowo w jednej sieci, co przy obrocie na jedna
kasjerke okolo 6k pln dziennie powoduje, ze juz tak fajnie nie jest. Nie
mozesz zejsc z kasy na siku, masz jedna przerwe 15 min. No i jeszcze
rozkladanie towaru na polkach. Sprobuj isc na troche do marketu do pracy a
gwarantuje Ci ze zmienisz zdanie o tej pracy.

pozdr
BartekGSXF

de Fresz napisał(a):
I jak sie mi zdaje kwota dotyczy tylko okresu probnego, dalej to juz wedle staran i wiedzy, ktora kandydat sie bedzie mogl wykazac.

Moze ja dziwny jestem, ale taka kasa za ciezka prace i to jeszcze w Wawie, gdzie tanio sie nie zyje? Czasy nam sie mocno zmienily. Przeciez wiecej zarobi sie gdziekolwiek. No i mam wrazenie ze to juz nie pierwsze ogloszenie od Bishopa. W kazdym razie zycze powodzenia, zwlaszcza potencjalnemu pracownikowi :)

--
[...]

a gdzie jest tanio ?
no chyba tam wszystko mnożą razy ?
bo w całej polsce żarcie , buty , paliwo , przejazdy MPK
prąd woda i inne media kosztują podobnie

jakiś mit jest z tą drogą warszawą

Polo

G.S. "Polo" napisał(a):
jakiś mit jest z tą drogą warszawą

a po ile macie piwo w knajpie?
a w ogole sa tam jakies knajpy? ;-)

--

Kamil Nowak 'Amil' pisze:
G.S. "Polo" napisał(a):
jakiś mit jest z tą drogą warszawą

a po ile macie piwo w knajpie?
a w ogole sa tam jakies knajpy? ;-)

a pszeeestań

- gildor

Scyzoryk gradon_mWYWAL_TO_USUN_TO_@_USUN_TO_interia.pl

bo w całej polsce żarcie , buty , paliwo , przejazdy MPK
prąd woda i inne media kosztują podobnie

jakiś mit jest z tą drogą warszawą

no nie wiem. Np. wynajecie mieszkania kosztuje przynajmniej 2x tyle w
porownaniu do miasta wielkości Kielc, Radomia, Białegostoku.

Za ta pensje (całą) ciezko wynajac kawalerke w Wawie... a skad kasa na
zycie??

Scyzoryk
Corolla e11
GSX 550

Leszek Karlik leslie_USUN_TO_@_USUN_TO_hell.pl

[...]

Soulsick soulsick.net_USUN_TO_@_USUN_TO_gmail.com

Dnia Wed, 5 Mar 2008 13:27:20 +0100, G.S. "Polo" napisał(a):

bo w całej polsce żarcie , buty , paliwo , przejazdy MPK
prąd woda i inne media kosztują podobnie

jakiś mit jest z tą drogą warszawą

Mit jest jak cholera. Zwłaszcza jeśli chodzi o komunikację publiczną.
Sieciowka na Warszawe, kwartalna, kosztuje o ile dobrze pamietam cos kolo
160zl. Na Gdynie miesieczny kosztuje 96zl, na Trojmiasto sieciowka
miesieczna 200zl. Paliwo? Roznic nie stwierdzilem.

W czym jeszcze Warszawa moze byc taka droga...
Moze te oslawione mieszkania w Stolicy, ktore i tak sa tansze o 10% niz
Sopocie?

Browary w knajpie w Warszawie faktycznie są droższe...
Ale Warszawa ma dużo tańsze taksówki, a jakoś z tego browara trzeba wrócić
:-).

--
Soulsick

On 2008-03-05 11:10:40 +0100, Kamil Nowak 'Amil' <kn_USUN_TO_@_USUN_TO_qumak.spaaaaam.pl> said:

de Fresz napisał(a):
I jak sie mi zdaje kwota dotyczy tylko okresu probnego, dalej to juz wedle staran i wiedzy, ktora kandydat sie bedzie mogl wykazac.

Moze ja dziwny jestem, ale taka kasa za ciezka prace

Oj juz tak nie dramatyzujmy ciezkosci tej pracy, to nie machanie lopata. Co jest takie ciezkie: rozkrecanie owiewek, czyszczenie zacisku hamulcowego, czy zmiana oleju?

Czasy nam sie mocno zmienily. Przeciez wiecej zarobi sie gdziekolwiek.

A "gdziekolwiek" nauczy sie mechaniki motocyklowej? Zalozmy ze pod okiem fachowca, ktora pokaze, wyjasni, itepe? Chyba jednak bardziej rozwijajace, niz siedzenie na kasie w supermarkecie, nie? Nie rozumiem czemu niektorzy tak sie oburzaja a stwierdzenie, ze nauka kosztuje. Taki ktos bez doswiadczenia ma naprawde niemala szanse na popsucie czego, za co serwis bedzie musial zabulic z wlasnej kieszeni (zakladajac ze porzadny).

de Fresz napisał(a):
Oj juz tak nie dramatyzujmy ciezkosci tej pracy, to nie machanie lopata. Co jest takie ciezkie: rozkrecanie owiewek, czyszczenie zacisku hamulcowego, czy zmiana oleju?

Haha, no to chyba nie masz pojecia o czym mowisz. Dobra, nie wazne, gadanie bez sensu, moze sie ktos skusi moze nie, w sumie nic mi do tego.

On 2008-03-05 13:39:17 +0100, Kamil Nowak 'Amil' <kn_USUN_TO_@_USUN_TO_qumak.spaaaaam.pl> said:

de Fresz napisał(a):
Oj juz tak nie dramatyzujmy ciezkosci tej pracy, to nie machanie lopata. Co jest takie ciezkie: rozkrecanie owiewek, czyszczenie zacisku hamulcowego, czy zmiana oleju?

Haha, no to chyba nie masz pojecia o czym mowisz.

Ty no, wez mnie w takim razie oswiec. Serio.

de Fresz napisał(a):
Ty no, wez mnie w takim razie oswiec. Serio.

Pojedz se do dowolnego serwisu motocyklowego na poczatku sezonu. Zobaczysz.

--

DeGie antyspamdanielgro_USUN_TO_@_USUN_TO_poczta.onet.pl

de Fresz napisał(a):

[...]

ale wie gdzie pokazać tym palcem i dlatego jest mechanikiem a nie
pomocnikiem

--
DeGie //HanS//
XJ 600 Nnnnagi

Użytkownik "DeGie" <antyspamdanielgro_USUN_TO_@_USUN_TO_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
ale wie gdzie pokazać tym palcem i dlatego jest mechanikiem a nie pomocnikiem

W takiej mechanice nie ma żadnych czarów. Średniozdolny łoś wie gdzie pokazać palcem. Problem w tym, że brak chętnych do zapierdalania :-)

--
McGregor
Buma F650 '96

Użytkownik "McGregor" napisał:
W takiej mechanice nie ma żadnych czarów. Średniozdolny łoś wie gdzie
pokazać palcem. Problem w tym, że brak chętnych do zapierdalania :-)

zgadza się w motocyklach czy skuterach tak jest, ale w autkach (o to to tez
tutaj chodziło) juz tak łatwo nie jest a wiemy to wszyscy bo praiw kazdy się
conajmniej raz przejechal na takim co umie wykręcić świece i od razu otwiera
zakład mechanika pojazdowa ;]
--
DeGie //HanS//
XJ 600 Nnnnagi

McGregor pisze:

W takiej mechanice nie ma żadnych czarów. Średniozdolny łoś wie gdzie pokazać palcem.

Taa ? Otworz warsztat, zrobisz fortune.

Harley Davidson FXR-C

grzech zulus25_USUN_TO_@_USUN_TO_wp.pl

Wynagrodzenie w pierwszym okresie od 1000zl do 1500zl netto w zaleznosci od stwierdzonych kwalifikacji.>

Tiaaa - wiosna idzie;) Wiem przynajmniej jaki warsztat omijac.
Jak by mi mial tak nisko ceniacy sie pomocnik w moto grzebac to wole sam i jak cos spapram to bede przynajmniej mial winnego:)

Grzegorz
XVS650

Bishop alberciknamaxa_USUN_TO_@_USUN_TO_o2.pl

Witka

Użytkownik "grzech" <zulus25_USUN_TO_@_USUN_TO_wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]

Jak by mi mial tak nisko ceniacy sie pomocnik w moto grzebac to wole sam i
jak cos spapram to bede przynajmniej mial winnego:)

1. Wcale Cie nie zapraszam.....chyba ze na kawe....
2. Potrzebuje drugiego pomocnika do innych spraw niz tak naprawde
motocyklowe /te tylko w pozarze/,
3. Wam to sie cos w glowach juz od tej uniiiiiiji calej
pojebalo...............tacy kozacy jestescie to sie QUR pochwalcie jakie to
kokosy zarabiacie......Ja moge napisac jak Tacyscie cwani a musze
odpowiedzialnosc za wszystko ponosic. Moze i glupi jestem ze pracuje za tyle
ile pracuje ale nie pier.....olcie mi glupot ze w tym jeb......nym miescie
to sie tylko wszedzie takie kokosy zarabia....QUR........A!!!!!!

....a jak dla kogo za malo to na kase do Tesco z 10 minutowa przerwa na caly
dzien i bez wychodzenia do kibla...1800brt, SUPER!!!....

Bishop
Dr BIG Red
Wawa-Wola

Bishop pisze:

2. Potrzebuje drugiego pomocnika do innych spraw niz tak naprawde
motocyklowe /te tylko w pozarze/,

znaczy ciecia potrzebujesz :) Bylo tak od razu :)

[...]

No wielu ponosi odpowiedzialnosc, ja takze.

Moze i glupi jestem ze pracuje za tyle
ile pracuje ale nie pier.....olcie mi glupot ze w tym jeb......nym miescie
to sie tylko wszedzie takie kokosy zarabia....QUR........A!!!!!!

nie wszedzie ale akurat mechanicy sa w cenie.

....a jak dla kogo za malo to na kase do Tesco z 10 minutowa przerwa na caly
dzien i bez wychodzenia do kibla...1800brt, SUPER!!!....

A wiesz ile fajnych ludzi mozna poznac siedzac na kasie ? Poza tym te 1800 brutto daje kwote z przedzialu jaki Ty zaoferowales wiec nie jest tak zle :)

Harley Davidson FXR-C

jasio bylystudent_USUN_TO_@_USUN_TO_gazeta.pl

"Kuczu" <p.kuczynski_USUN_TO_@_USUN_TO_jim-satnet.pl> wrote in message news:fqm8pt$gep$1news.wp.pl...
Bishop pisze:
[...]

Ale przerwa w Tesco tylko jedna, nie to co w Wawie-Woli :)

PNMSP

--
Jasio
etz 150e vx 800

grzech zulus25_USUN_TO_@_USUN_TO_wp.pl

2. Potrzebuje drugiego pomocnika do innych spraw niz tak naprawde
motocyklowe

To tak naprawde NTG

pzdr.

POLECAMY