LOGOWANIE | REJESTRACJA

Dyskusje tygodnia

pomoc 3

2014/11/22 16:44

Gas Box Aprilia rs 125 2

2014/11/21 22:22

Okleiny 1

2 masti 6

5 AZ 4

PCC 3 spoznienie i juz wiem...

Tytus z Fabryki phuarowana_USUN_TO_@_USUN_TO_o2.pl

Siemka
Bylem u pani ktora miala na drzwiach napis "Oskarzyciel Skarbowy".Pani miala
na biurku na oko 200-300 gotowych wnioskow o ukaranie z wpisanymi danymi
tylko bez kwot.

Taryfikator zalezy glowinie od miejsca zatrudnienia,
stawka to nalezny/zaplacony podatek x 1/10 dni spoznienia czyli za 10 dni
placimy dokladnie kwote podatku, za 20 dni podatek x 2 ect....ale nie mniej
niz 100 pln
Oczywiscie to jest widzimisie pani oskarzyciel bo jako takiej taryfy nie
ma...mozna odmowic zaplaty i sprawa idzie wtedy do sadu jako wykroczenie
karno skarbowe.
Mozna tez byc bezrobotnym i wnosic o anulowanie wniosku ( co tez pani robi
bez problemu, potrzeba tylko decyzji z UP)
Jestem chudszy w portfelu o klocki hamulcowe co to je musze wymienic...
Nauka kosztuje.

--
   Tytus

gonzik bi_ker_76-onet_USUN_TO_@_USUN_TO_yahoo.com

On 29 Aug., 13:20, "Tytus z Fabryki" <phuarow..._USUN_TO_@_USUN_TO_o2.pl> wrote:
Pani miala
na biurku na oko 200-300 gotowych wnioskow o ukaranie z >wpisanymi danymi
tylko bez kwot.

Wot i bedzie tym wszystkim kryminalistom!

Taryfikator zalezy glowinie od miejsca zatrudnienia,

Czyli jak od miejsca zatrudnienia? A jesli sie ma dzialalnosc? Tudziez
jest sie rysownikiem lub taksowkarzem?

Pozdrav,
Gonzik.

Plissken plissken1_USUN_TO_@_USUN_TO_wp.pl

Czesc,

[...]

Nazywana przez Ciebei "taryfa" jest i sa to widelki od...do.... okreslone
bodajze w kodeksie karnym skarbowym (ale nie jestem pewien - nie chce mi sie
szukac). Urzednik nie moze nakladac kar wedlug widzimisie, musi to byc
poparte stosowna ustawa.

pozdrawiam,

Plissken
Kielce

Tytus z Fabryki phuarowana_USUN_TO_@_USUN_TO_o2.pl

Siemka

***Użytkownik "Plissken"  Nazywana przez Ciebei "taryfa" jest i sa to
widelki od...do....
Urzednik nie moze nakladac kar wedlug widzimisie, musi to byc  poparte
stosowna ustawa.

Zajrzyj kolego do niedawnego watku o podobnym tytule to znajdziesz widelki.
Potem przeczytaj to co napisalem i pomysl chwile zanim zaczniesz preclowac.
Oczywiscie przyjme z pokora ze wiesz lepiej...jak to na preclu. Szkoda tylko
ze na wikipedii czy goglu sie konczy madrosc znacznej ilosci tu
pisujacych...

Gonzik...moja zona (a na nia jest moto) pracuje w sluzbie zdrowia i pani OS
dopytywala sie dosc dokladnie gdzie pracuje i ile zarabia zanim wpisala
kwote w wypelniony juz wniosek. Dodam ze kwote mandatu jaki chcala przylozyc
pierwotnie podzielila przez 3. Wiec nie ma zartow

--
   Tytus

meridiana meridiana7_USUN_TO_@_USUN_TO__NOSPAM_gazeta.pl

Witam, Ja też się spóźniłam... jeden dzień i dostałam za to 500 zł kary. I nie chodzi tu o spoźnienie w zapłacie PCC, bo za to są odsetki skarbowe (które też musiałam zapłacić), lecz o spóźnienie w złożeniu deklaracji. Nie był zmiłuj. Gdy płaciłam odsetki, pani w kasie powiedziała mi że sprawa idzie do postępowania karno-skarbowego i że dostanę wezwanie na przesłuchanie. I przyszło... z groźbą, że jak nie przyjdę to mnie doprowadzi policja :-). Poszłam, wyraziłam ustnie i pisemnie czynny żal.. nie pomogło. Nie pytali gdzie i czy pracuję. Pani powiedziała, ze na pierwszej stronie deklaracji jest napisane jakie terminy mnie obowiązują i nie przyjmuje żadnego tłumaczenia. Jak wspomniałam wizyta kosztowała mnie 500 złotych + otwarcie szufladki z moimi niezapłaconymi mandatami, czyli kolejne 200. Pozdrawiam
Dorota

Tytus z Fabryki phuarowana_USUN_TO_@_USUN_TO_o2.pl

Siemka
***Użytkownik "meridiana"  Ja też się spóźniłam... jeden dzień i dostałam za
to 500 zł kary. I nie chodzi tu o spoźnienie w zapłacie PCC, bo za to są
odsetki skarbowe (które też musiałam zapłacić), lecz o spóźnienie w złożeniu
deklaracji.

Dokladnie...

[...]

Uuuu to czuje sie szczesliwy :) ale u mnie kwota podatku byla smieszna bo
moto tanie. No i u mnie nic nie mowiono przy placeniu podatku o zadnym
postepowaniu, nawet odsetek nie chcieli. A wezwanie dostalem po miesiacu od
zlozenia PPC3

--
   Tytus

redy redyWYWALTO_USUN_TO_@_USUN_TO_noe.net.pl

Witam
Jeżeli kupiłem motocykl za granicą w dojczlandii 2006r. i nie rejestrowałem
po dziś dzień (nie czuję takiej potrzeby enduro/cross), czy muszę taką
deklarację składać?
Jeżeli tak to w jakim terminie?

pozdrawiam
Marek
crf250x

gonzik bi_ker_76-onet_USUN_TO_@_USUN_TO_yahoo.com

On 29 Aug., 17:12, "redy" <redyWYWA..._USUN_TO_@_USUN_TO_noe.net.pl> wrote:
Witam
Je eli kupi em motocykl za granic  w dojczlandii 2006r. i nie rejestrowa em
po dzi  dzie  (nie czuj  takiej potrzeby enduro/cross), czy musz  tak
deklaracj  sk ada ?
Je eli tak to w jakim terminie?

Nie musisz. Umowa miala miejsce i dotyczyla przedmiotu znajdujacego
sie za granica tego zajebistego kraju.

Pozdrav,
Gonzik.

Krzysztof Roburst roburst_USUN_TO_@_USUN_TO_pl.gazeta

On 2007-08-29, gonzik <bi_ker_76-onet_USUN_TO_@_USUN_TO_yahoo.com> wrote:
[...]

Racja. Jednakże jeśli przyszłoby mu do rejstracji to zdaje się by
zabulił troszkę za zwłokę.
I jeszcze nieubezpieczonym jeździ. ;-)

Pozdrawiam,
K.

--
Suzi GN125 - sprzedane!
Beemer F650GS

redy redyWYWALTO_USUN_TO_@_USUN_TO_noe.net.pl

witam

Użytkownik "Krzysztof Roburst" <roburst_USUN_TO_@_USUN_TO_pl.gazeta> napisał w wiadomości
[ciach]
Racja. Jednakże jeśli przyszłoby mu do rejstracji to zdaje się by
zabulił troszkę za zwłokę.

za zwłokę w czym ?

I jeszcze nieubezpieczonym jeździ. ;-)
skąd pomysł że maszyna nie ubezpieczona ?

pozdrawiam
Marek
crf 250x

On 2007-08-30, redy <redyWYWALTO_USUN_TO_@_USUN_TO_noe.net.pl> wrote:
witam

[...]

Z rejstracją w kraju (tym, tu). Miesiąc czasu chyba jest.

I jeszcze nieubezpieczonym jeździ. ;-)
skąd pomysł że maszyna nie ubezpieczona ?

A ubezpieczają motory na zagranicznych blachach?
Czy sprowadziłeś na niemieckich blachach i nadal jest ubezpieczony w
..de?

Pozdrawiam,
K.

--
Suzi GN125 - sprzedane!
Beemer F650GS

redy redyWYWALTO_USUN_TO_@_USUN_TO_noe.net.pl

Witam

Użytkownik "Krzysztof Roburst" <roburst_USUN_TO_@_USUN_TO_pl.gazeta> napisał w wiadomości
[ciach]
A ubezpieczają motory na zagranicznych blachach?
Czy sprowadziłeś na niemieckich blachach i nadal jest ubezpieczony w
.de?
zapłaciłem za oc w pzu numer ramy jest zamiast rejestracji, coś jak pojazd
rolniczy bo też potrafi pole przeorać (oczywiście tylko nieużytki)

pozdrawiam
Marek
crf250x

Morowiec morowiec_USUN_TO_@_USUN_TO_NOSPAM.interia.pl

Z rejstracją w kraju (tym, tu). Miesiąc czasu chyba jest.

Miesiąc od przekroczenia granicy... Z tym ze nie ewidencjonuja motocykli
ktore przejezdzaja granice, a przeciez mogl u ciotki w de trzymac ;)

Milem podobny dylemat. Moto kupione w Austrii ( patrz archiwum ;) i tam
zarejestrowane. Przyjechalem nim do pl i jezdzilem tutaj chwile. Potem po
kilku miesiacach wyrejestrowalem w Austrii (moto fizycznie stalo w pl). Na
wiosne kolejnego roku poszedlem do urzedu rejestrować motocykl. Nie bylo
zadnego problemu. W moim przypadku jakby chcieli byc bardzo drobiazgowi to
mieli by problem z ustaleniem daty od ktorej nalezelo liczyc by ten miesiac.

-- -
Pozdrawiam Bartek - Wawa&Tarnow - czarna XL1000V + gs500 na miasto
http://www.morowiec.pl - wszystko o mnie
Honda: http://www.kleinjung.de/techdata/index.htm

Jacot jacot_USUN_TO_@_USUN_TO_meostrada.pl

Krzysztof Roburst <roburst_USUN_TO_@_USUN_TO_pl.gazeta> wrote:

zabulił troszkę za zwłokę.
za zwłokę w czym ?

Z rejstracją w kraju (tym, tu).
Miesiąc czasu chyba jest.

Zieeew...
Nie ma.
Nie bylo, nie ma i byc moze jutro jeszcze tez nie bedzie, chociaz
cholera w tym tu kraju calkowitej pewnosci nie mozna miec gdzie sie
czlek obudzi dnia nastepnego...

--
Pozdrowionka
Jacot M10