LOGOWANIE | REJESTRACJA

1 Konspirator 17

2 Kuczu 16

4 masti 10

5 AZ 10

Opony motocyklowe

ML mliszek_USUN_TO_@_USUN_TO_pro.onet.pl

Witam,
szukałem, ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie, więc chciałem
podpytac.

Czy mając ślizga na moto -  a takiego 3 tygodnie temu miałem, opony mogą w
jakiś znaczny sposób ucierpiec, po oględzinach zewenetrznych nic nie widac
żadnych uszkodzeń, jednak czy nie lepiej zapobigac niz...

Dodam, że wypadek nie był z mojej winy, klasyczne wymuszenie przez BMW.

Pozdr.
Maciek

Scyzoryk gradon_mWYWAL_TO_USUN_TO_@_USUN_TO_interia.pl

Czy mając ślizga na moto -  a takiego 3 tygodnie temu miałem, opony mogą w
jakiś znaczny sposób ucierpiec, po oględzinach zewenetrznych nic nie widac
żadnych uszkodzeń, jednak czy nie lepiej zapobigac niz...

od samego slizgu nic sie im nie stalo. Jesli moto przywalilo przy okazji w
jakis kraweznik to mozesz dokladnie obejrzec opone. Jesli nie to nie ma sie
czym przejmowac.

--
Pozdr Scyzoryk

Corolla E11 1.6  P.M.S edition
+ Uniden 510 / AT1200
GSX 550

ML mliszek_USUN_TO_@_USUN_TO_pro.onet.pl

Dzięki za info
Pozdr.
Maciek

doktorski doktorski_USUN_TO_@_USUN_TO_gmail.com

On 8 Paź, 12:12, "Scyzoryk" <gradon_mWYWAL..._USUN_TO_@_USUN_TO_interia.pl> wrote:
od samego slizgu nic sie im nie stalo. Jesli moto przywalilo przy okazji w
jakis kraweznik to mozesz dokladnie obejrzec opone. Jesli nie to nie ma sie
czym przejmowac.
To jest wersja optymistyczna. Wersja pesymistyczna jest taka, ze
podczas szlifu opona/opony zdarly sie miejscowo co dla ludzkiego oka
moze byc niewidoczne zas dla trakcji motocykla moze miec znaczenie.
Czyli: obejrzec dokladnie opony (starcia gumy, wybrzuszenia) i jesli
wszystko wyglada ok to latac z uwaga na opony a jesli cos na oko nie
jest ok to zbadac porzadnie i ewentualnie wymienic.

pzdr, dr
FJR/525