LOGOWANIE | REJESTRACJA

Dyskusje tygodnia

Jaki skuter 125 79

2014/04/20 08:22

Siema jaki to model Yamahy? 4

2014/04/18 10:59

brak iskry kx250 3

2014/04/23 12:24

Hamulce Hornet 900 3

1 Hinek 19

2 Kuczu 15

3 masti 13

4 Mateusz NSR 11

5 Adam Wysocki 10

Opinie - Yamaha Virago XV 535 DX '98

m.mazurek_USUN_TO_@_USUN_TO_netsync.pl

Witam,

to ma byc moj pierwszy motorek. Chcetnie wysluchalbym Waszych opinii o
nim, czy sam model to dobry wybor?

pz

--
Marcin Mazurek

http://www.netsync.pl/  -  ::::  -  nic-hdl: MM3380-RIPE
GnuPG 6687 E661 98B0 AEE6 DA8B  7F48 AEE4 776F 5688 DC89

Blondyn blondyn.crew_USUN_TO_@_USUN_TO_gazeta.pl

Użytkownik <m.mazurek_USUN_TO_@_USUN_TO_netsync.pl> napisał w wiadomości

Chcetnie wysluchalbym Waszych opinii o
nim, czy sam model to dobry wybor?

Najlepszy
:)

--
Blondyn
MM. BIKE garage crew ,[KRAKUF]

Jarkos jarkosj_USUN_TO_@_USUN_TO_poczta.onet.pl

Witaj w klubie

Już 3 sezon mam Virago 535 '93. Jestem bbbbardzo zadowolony . ten sprzet
wiele razy wybaczyl mi moje bledy i jeszcze w trasie nie zawiodł. mialem
klopoty z zaplonem ale rozwiazalem ten problem .
1. przede wszystkim mało pali - moj max 5l/100km
2. na miescie latwo sie nim manewruje
3. przyciaga uwagę swoja uroda
4. stosunkowo tanie czesci - bardzo duzo z druiej reki
5. praktycznie bezobslugowy

Pozdr
JarkosJ
Virago 535
[...]

faja pas_USUN_TO_@_USUN_TO_zax.pl

Yo

Użytkownik <m.mazurek_USUN_TO_@_USUN_TO_netsync.pl> napisał w wiadomości

to ma byc moj pierwszy motorek. Chcetnie wysluchalbym Waszych opinii o
nim, czy sam model to dobry wybor?

Bardzo dobry.
Malutki silniczek, niziutko siodelko, waleczek kardanka, sporutka zywotnosc
Z wad: problemusie rozruszniczkowe, kiepsciunia trakcyjka, slabiutki
skreciuszek i szydereczka kolezkow kiedy widza na piecczypiec faceta, ale
generalnie kazdej amazonce sie podoba

Bo z piecczypiec jest jak z brzydka baba: mozna na niej jezdzic dopoki
kumple nie zobacza (takie lokalne krakufskie przyslowie)

faja

PowelL gucio444_USUN_TO_@_USUN_TO_friko4.onet.pl

m.mazurek_USUN_TO_@_USUN_TO_netsync.pl napisał(a):
Witam,

to ma byc moj pierwszy motorek. Chcetnie wysluchalbym Waszych opinii o
nim, czy sam model to dobry wybor?

Dobry, ale jeszcze lepszy to Virago 750 lub 1100.
Jeśli jesteś duży, 535 nie będzie wygodne i będziesz dziwnie wyglądał.

   PowelL,  >> lukas MAUPA cyberia KROPA pl <<
   { Suzuki Bandit 1200S, Virago 750 do sprzedania }

rupio rupio1_USUN_TO_@_USUN_TO_nospam.poczta.onet.pl

w widomosci  <PowelL> napisał/a:

Dobry, ale jeszcze lepszy to Virago 750 lub 1100.
Jeśli jesteś duży, 535 nie będzie wygodne i będziesz dziwnie
wyglądał.

Powiedz to Wiecy, tak?

--
rupio&paula
ZR7 & etz 250 (w posen)

PowelL <gucio444_USUN_TO_@_USUN_TO_friko4.onet.pl> wrote:
> [...]

Dobry, ale jeszcze lepszy to Virago 750 lub 1100.
Jeśli jesteś duży, 535 nie będzie wygodne i będziesz dziwnie wyglądał.

dzieki wszystkim za opinie, czyli jak na pierwszy strzal powinno byc ok:)

pz

--

cpt. Nemo cpt__nemo_USUN_TO_@_USUN_TO_poczta.onet.pl

Użytkownik "PowelL" <gucio444_USUN_TO_@_USUN_TO_friko4.onet.pl> napisał w wiadomości

Dobry, ale jeszcze lepszy to Virago 750 lub 1100.

No niestety ale nie koniecznie :(
Do jazdy miejskiej 750 itp sa dla mnie za ciezkie i przez to nie bardzo
wygodne. 535 przemyka sie jak motorower w korku :)

Jeśli jesteś duży, 535 nie będzie wygodne i będziesz dziwnie wyglądał.

To sie moze zdarzyc, ale czy kogos obchodzi jak wyglada ?

pozdrawiam, leszek

POLECAMY

NAJNOWSZE

SKLEP MOTOCYKLOWY