LOGOWANIE | REJESTRACJA

Dyskusje tygodnia

2stroke 6

2014/10/20 16:09

awaria licznika R6 2003 2

2014/10/22 19:33

Moto na kat. am 1

2014/10/19 17:13

potrzeba porady:) 1

1 KillJohn 14

2 snoopek 11

3 Arni 10

4 Kuczu 8

Nowki FZ6 z niemiec ponizej 19000 zł...

Mr.Jack mrjack_USUN_TO_@_USUN_TO_WYTNIJTOmotocykl.org

http://tinyurl.com/4szuze

mobile.de z ofertami nowych FZ6 z 2008 roku w cenach m.in. ok. 5500 euro, co na nasze wychodzi ponizej 19.000 zł. Dodatkowo widze, ze przy tych ofertach zwrotowi ulega podatek VAT 19% - czy faktycznie przy zakupie nowego moto z Niemiec i przywiezieniu go do Polski dostane zwrot VAT ? Czy po prostu place minus VAT?
Bo wtedy wychodzi niecale 16.000 zl za nowy motocykl...

Z kosztami rejestracji  i transportu do Polski wyjdzie nie wiecej jak 20.000, nie ?

--
Jacek "Mr.Jack" Sawicki
Klub Thundercata: http://www.motocykl.org/thundercat

fv fake_USUN_TO_@_USUN_TO_cybax.com

Mr.Jack wrote:
http://tinyurl.com/4szuze

Z kosztami rejestracji  i transportu do Polski wyjdzie nie wiecej jak
20.000, nie ?

I to będzie taniej o 5tys niż w Polsce:
http://www.yamaha-motor.pl/products/motorcycles/fz_series/fz6s.jsp

W sumie dużo jak by nie patrzeć...

--
fv
Xbox gamertag: fastviper PL

fv wrote:
Mr.Jack wrote:
http://tinyurl.com/4szuze

Z kosztami rejestracji  i transportu do Polski wyjdzie nie wiecej jak
20.000, nie ?

I to będzie taniej o 5tys niż w Polsce:
http://www.yamaha-motor.pl/products/motorcycles/fz_series/fz6s.jsp

10.000 zł.

http://www.yamaha-motor.pl/products/motorcycles/fz_series/fz6a-s2_fazer.jsp

Jesli mowa o tych modelach z mobile.de, to sa to wersje 98 KM, wiec S2.

Tylko, ze troche wlasnie doczytalem i VAT w Polsce i tak trzeba bedzie zaplacic, w dodatku 22%... wiec juz nei wiem o co chodzi z tymi 19%.

--

foto_USUN_TO_@_USUN_TO_acrostudio.net

On 5 Maj, 16:46, "Mr.Jack" <mrj..._USUN_TO_@_USUN_TO_WYTNIJTOmotocykl.org>

Tylko, ze troche wlasnie doczytalem i VAT w Polsce i tak trzeba bedzie
zaplacic, w dodatku 22%... wiec juz nei wiem o co chodzi z tymi 19%.

No jak sobie odejmiesz niemiecki a pozniej dodasz polski to Ci wyjdzie
mniej wiecej to samo. Plus koszty rejestracji. I tak sie oplaca.

Użytkownik wrote:
[...]

Tylko pytanie dodatkowe, jesli ktos wie - akcyzy sie nie placi tylko przy sprowadzaniu motocykli uzywanych, czy nowych tez?
Bo jesli nowych tez, to zakup takiego motocykla w Niemczech, wynosi chyba jakos tak:

5500 euro - 19% VAT = 4455 euro
4455 euro = 15326 zł (euro po 3,44)
15236*22% = 18.590 zł
plus transport jakies 800 zł
plus koszty rejestracji jakies 500 zł

W sumie 19900 zł.
Nowy motocykl w polsce kosztuje 10.000 zł wiecej, czyli 29.900.
Jedyna (dla jednych powazna) roznica, to brak gwarancji. (?)

--

Mr.Jack pisze:
fv wrote:
[...]

Nie, tam jest napisane że to są FZ6 Fazer a więc wersje 72KM i to bez ABS. A to, że podali 98KM... cóż, pomyłka. To zero km przebiegu też może oznaczać 'jeżdżony tylko na testy i przez pracowników salonu'.

Ja bym sprawdził. Kto by sobie strzelał samobója i nie dopisał 'S2' w tytule, skoro to taka świetna okazja?

A może są to nawet wersje 25kW, do nauki?

--
fv
http://bikepics.com/members/fastviper/

Mario123 beger_m_USUN_TO_@_USUN_TO_op.pl

Użytkownik "Mr.Jack" <mrjack_USUN_TO_@_USUN_TO_WYTNIJTOmotocykl.org> napisał w wiadomości
Mr.Jack wrote:
http://www.yamaha-motor.pl/products/motorcycles/fz_series/fz6a-s2_fazer.jsp

Jesli mowa o tych modelach z mobile.de, to sa to wersje 98 KM, wiec S2.
****
Idac tym tropem to wszyskie od 2004-2007 roku były S2 ;-)
Na zdjeciach napewno nie jest S2, w opisach piszą coś o wersjach 78 i 98
konnych
Być może cena zaczyna się od 5500 euro dla wersji 78 KM.
Co nie zmienia faktu że cena jest atrakcyjna:)
Oficjalna cena na: http://www.yamaha-motor.de/ to 7650 euro

Mariusz (Mario123)
FZ6 Fazer S2 '07
GG #1788786
beger_m(nospam)@op.pl

Jarecki [KenLee] razmus_USUN_TO_@_USUN_TO_op.pl

Użytkownik "Mr.Jack"

Tylko, ze troche wlasnie doczytalem i VAT w Polsce i tak trzeba bedzie
zaplacic, w dodatku 22%... wiec juz nei wiem o co chodzi z tymi 19%.

*** Jak masz firme i posiadasz NIP "europejski" to moga Ci wystawic fakture
ze stawka zerowa MwSt (ichniejszy VAT).
Pozdr
Jarecki [KenLee] + Mecha Orange EXC 400

Kuczu p.kuczynski_USUN_TO_@_USUN_TO_jim-satnet.pl

Jarecki [KenLee] pisze:

*** Jak masz firme i posiadasz NIP "europejski" to moga Ci wystawic fakture
ze stawka zerowa MwSt (ichniejszy VAT).

Osoba prywatna tez moze kupic na fakture eksportowa 0% i zaplacic VAT w kraju docelowym. O tym zreszta mowia przepisy. VAT placisz tam gdzie pojazd bedzie zarejestrowany.

Harley Davidson FXR-C

Jarecki [KenLee] razmus_USUN_TO_@_USUN_TO_op.pl

Użytkownik "Kuczu"  napisał

Osoba prywatna tez moze kupic na fakture eksportowa 0% i zaplacic VAT w
kraju docelowym. O tym zreszta mowia przepisy. VAT placisz tam gdzie
pojazd bedzie zarejestrowany.

*** Owszem, moze- wiem o jednym przypadku takiego zakupu jedynie na
podstawie oswiadczenia polskiego klienta o tym, ze podatki rozliczy u
siebie. Niestety w praktyce, nie dalej jak miesiac temu obdzwanialem kilku
niemieckich dealerow drazac ten temat i podchodzili do tego roznie.
Wiekszosc warunkowala to posiadanien euro-nipu, inni zadali kaucji w
wysokosci MwSt., ktora zwracali na bazie potwierdzenia wywozu, gdyz
obowiazek udowodnienia przemieszczenia wewnatrzwspolnotowego lezy po stronie
sprzedajacego, ktory to wlasnie stosuje stawke zero. Po prostu przemyslni
klienci z "nowych" krajow czlonkowskich zdazyli juz nieco namieszac takze w
tym temacie :)

Jarecki [KenLee] pisze:

Wiekszosc warunkowala to posiadanien euro-nipu, inni zadali kaucji w wysokosci MwSt., ktora zwracali na bazie potwierdzenia wywozu,

A kto ma niby wystawic potwierdzenie wywozu ? Celnicy ? Gdzie ?

Znam mnostwo sklepow u nas ktore sprzedaja towar do Niemiec, glownie osobom prywatnym. Do faktury dolacza sie list przewozowy ktory jest potwierdzeniem wywozu towaru za granice. Tylko z takim potwierdzeniem faktura EU jest wazna i mozna ja zaksiegowac ze stawka 0%. Z tego co wiem to samo praktukuje sie w Niemczech. Klient podpisuje papier-deklaracje wywozu i to wystarcza.

Z drugiej jednak strony ostatnio sprzedawalem nasze firmowe auto, zarejestrowane w Niemczech i podstawa do zwrotu VAT firmie byl papier z WK - decyzja starosty o zarejestrowaniu auta w Polsce.

Harley Davidson FXR-C

POLECAMY

NAJNOWSZE

SKLEP MOTOCYKLOWY