LOGOWANIE | REJESTRACJA

Dyskusje tygodnia

Cichy kask 15

2014/10/15 10:22

gpz 600 10

2014/10/15 20:00

suzuki sv 650 4

2014/10/15 08:52

Opona uĹźywana? 1

1 KillJohn 13

2 snoopek 11

3 Kuczu 8

5 Arni 8

Może ma ktos pomysł jak odkręcić zapieczoną śrubę??

oldi moldak_USUN_TO_@_USUN_TO_op.pl

Witam

Kurcze, cholerny pech :( Właśnie dziś zrzucałem rame do malowania ze swojej Virazki i cholera by to wzięla bo jedna śruba (szpilka) mocujaca silnik do ramy tak się zapiekła, że za jasna cholere nie moge jej opdkrecic. Ale zeby bylo lepiej to urwałem łeb tej śruby :( i caly czpień pozostał w bloku silnika :( z drugiej strony po odkręceniu naketki wystaje  końcówka z gwintem ktory już skatowałem waląc młotkiem bo myslalem że wybiję ale nie dało rady. Rame na szczęscie udalo mi sie zwalic ale cos musze wymyslec zeby wybic te srube aby móc włozyc nowa. Macie moze jakies sprawdzone sposoby. Byłbym wdzieczny. Ale prosze nie piszcie zeby napierał młotem az do skutku bo to absurd. Walilem jak zły i ani drgnie. A boje sie zeby mi przypadkiem blok nie pękł bo wtedy katastrofa :(

Pozdrawiam
Oldi

grzechoo grzech00_USUN_TO_@_USUN_TO__interia.pl

[...]

rozumiem,że nie trzeba wykręcać (nie ma tam gwintu), tylko wybić?
ja na początek spró\bował bym najprościej - kilka razy zaaplikować WD40.
Zadziwiające jakie śróbu udaje się odkręcić po spryskaniu kilka razy takim
preparatem.
jak to nie pomoże to albo temperatura - podgrzanie bloku albo rozwiercić?
--
pzdr
grzechoo

grzechoo napisał(a):
[...]

No wlasnie nie ma tam zadnego gwintu. Tzn jest ale na koncu gdzie wystaje sruba z ktorej wykrecilem nakretke. Ale reszta jest gladka i wlasnie ta reszta jakos sie tak zapiekla :(  A o WD40 tez myslalem ale akurat nie mialem a dzis niedziela wiec musialbym grzac gdzies daleko zeby kupic. Ale tez sprobuje moze cos pojdzie.
Jak ktos ma moze jakes dobre sprawdzone pomysly to nadal czekam :)

Pozdrawiam
Oldi

Kocur57 kocur57_USUN_TO_@_USUN_TO_WYWAL_TO.go2.pl

Jak ktos ma moze jakes dobre sprawdzone pomysly to nadal czekam :)
polecam nafte - trzeba to jakos dobrze namoczyc w tej nafcie i zostawic na
troche coby zadzialalo, slyszalem tez o zbawiennym dzialniu coca coli - ale
sam nie sprawdzalem
jak nie pomorze to nagrzewanie ci pozostaje.

powodzenia

Sławomir Cebulak slawomir.cebulak_USUN_TO_@_USUN_TO_go3.pl

oldi napisał(a):
[...]

Jest jeszcze cos takiego, kupisz raz a przyda sie nie tylko do odkrecania zapieczonych srub

http://www.hil.pl/preparat-penetrujacosmarujacy-aerozolu-p-79.html
http://www.hil.pl/super-skuteczny-srodek-penetrujacy-natychmiastowe-odkrecenie-czesci-skorodowanej-p-81.html

pozdr

Slawek

yuras police_USUN_TO_@_USUN_TO_onet.eu

Użytkownik "oldi" <moldak_USUN_TO_@_USUN_TO_op.pl> napisał w wiadomości
Witam
[...]
Musisz to rozwiercic ,najlepiej na wiertace stolowej ,ale chyba to
niemozliwe.Wiertlo oczywiscie mniejsze aby starego gwintu nie popsuc .Na
poczatek jakims cienkim ,potem grubszym,potem poprawic gwintownikiem.Chyba
ze mozna wiekszym wiertlem i potem zrobic nowy gwint .Jedz do jakiegos
majstra ,on ci zrobi i nowa srube wytoczy jak bedzie potrzebna.
juras

Arni arni.wywal_USUN_TO_@_USUN_TO_motocykle.org

Użytkownik yuras napisał:

[...]

przeciez napisał ze otwor jest niegwintowany.
Ja polecam metode termiczna tzn nalezy zakupic taki palniczek na naboje i podrzewac to pare minut a potem przyłozyc uderzenie poprzez wczesniej dobrany trzpien. O ile jest to ucho wystajace z bloku to mozna opukac je dodatkow z zewnatrz ale to juz delikatnie.
Mamy do czynienia z metalami o roznej rozszerzalnosci wiec powinno to puscic bardzo szybko. Poniewaz tej metody ostanio uzywam czesto to zakupilem sobie troche drozszy palnik na butle gazową ktora i tak uzywam do ogrzewania garazu w zimie wiec mam ja na stanie. Dalem rade porozkrecac zaciski hamulcowe od starego wozu wiec metoda jest sprawdzona.

--
Arni         Toruń
Killfile - życie stało sie prostsze

Rzep pecold7_USUN_TO_@_USUN_TO_wp.pl

Użytkownik yuras napisał:

[...]

eeee tam idz kup Coca Colę do sklepu;) ino oryginał ! :)

GSF1200
"rzep"

Gordon66/TL-R gordon66_USUN_TO_@_USUN_TO_wp.pl

Panowie Wy sie nabijacie z coca coli ale cos w tym musi byc bo niedawno
dosta lem na sklem przeparat do konserwacji wkladek bebenkowych do
zamkow firmowany przez Gerda i faktycznie ma zapach coca coli.
Widocznie cos w tym musi byc.

Mariusz Kruk Mariusz.Kruk_USUN_TO_@_USUN_TO_epsilon.eu.org

epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < Gordon66/TL-R

Kwas ortofosforowy.

--
[-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- ] FTP - Frontalny Trawers Parapsychologiczy
[  Kruk_USUN_TO_@_USUN_TO_epsilon.eu.org   ]

Użytkownik yuras napisał:

[...]

czytaj dokladniej a potem jeszcze obejrzyj jakas serwisówke:

"Ale zeby bylo lepiej to urwałem łeb tej śruby  :(  i caly czpień pozostał w bloku silnika  :(  z drugiej strony po odkręceniu naketki wystaje  końcówka z gwintem"

z jednej strony łeb, z drugiej nakretka -> otwór w bloku nie jest gwintowany. Standardowy sposób mocowania silnika.
Jaki sens ma walienie młotliem we _wkręconą_ srube ?
Ponadto jesli szpilka to nie ma łba, jesli ma to jest sruba.

--
Arni         Toruń
Killfile - życie stało sie prostsze

misiek1593 michalrzymowski_USUN_TO_@_USUN_TO__NOSPAM_wp.pl

Arninapisal

Użytkownik yuras napisał:

[...]

weź w to miejsce gdzie był łeb śruby przyspawaj mniejszą śrube,poczekaj aż wystygnie i ja wykreć. --

POLECAMY

NAJNOWSZE

SKLEP MOTOCYKLOWY

.