LOGOWANIE | REJESTRACJA

Dyskusje tygodnia

2stroke 6

2014/10/20 16:09

awaria licznika R6 2003 2

2014/10/22 19:33

Cross 1

2014/10/18 09:14

Moto na kat. am 1

1 KillJohn 14

2 snoopek 11

3 Arni 10

4 Kuczu 8

Motocykle / skutery z Belgii - skąd?

darek_radom darek_radom_USUN_TO_@_USUN_TO_gazeta.pl

Witam!
Zdarza mi się czasem sprowadzić jakis motocykl z Niemiec / Holandii (np.
ostatnio CBR 600F) - niestety ostatnio wybór jest bardzo mizerny, a i ceny
robią się mocno "holenderskie". Słyszałem, że dość duży wybór motocykli i
skuterów w przystępnych cenach jest w Belgii. I w związku z tym mam pytania:
gdzie szukać takich okazji, w których miastach, w jakich okolicach? Może
ktoś z Was podzieli się własnymi doświadczeniami i uchyli rąbka tajemnicy
:-).

Pozdrawiam!
darek_radom

robertbig robertbig_USUN_TO_@_USUN_TO_wp.pl

On 26 Wrz, 00:37, "darek_radom" <darek_ra..._USUN_TO_@_USUN_TO_gazeta.pl> wrote:
[...]

Kurdew pysk !!!
Szczerośc do bolu.
Ja tez bym chiał adresy dobrych mete we Wloszech, Niemcach, Holandii,
Szwajcarii a i reszta europy nie pogardze....
Ciekawe czy tak szczery jestes przy sprzedzy  ? Czy wtedy to zaczynasz
juz dorabiac ideologie do sprzetu ???
--
Big

[...]

To zadam pytanie inaczej - nie chodzi mi o dokładny adres (bo swoich też Ci
przecież nie podam - mam "swoich" sprzedawców w rejonie od Bremy do
Enschede), ale jedynie o rejony, gdzie można takich "okazji" szukać. Czy np.
jest sens przejechać całą Belgię, aż do granicy z Francją, Luxemburgiem, czy
wystarczy szukać np. przy granicy z Holandią.

PS.Czemu masz aż tak złe zdanie o mnie? :-)

zbigi zbiegusek_USUN_TO_@_USUN_TO_gdzies.w.wirtualnej.Polszcze.pl

darek_radom napisał(a):
>Big wrotki:
Kurdew pysk !!!
Szczerośc do bolu.

:)

[...]

IMO Krolestwo Belgii jest na tyle male, ze nie ma problemu z jego obskoczeniem w sensownym czasie.
Podpowiedz: Flamoki to prawie Holendry som ;)

PS.Czemu masz aż tak złe zdanie o mnie? :-)

Dlaczego od razu o tobie? Po prostu zadales bez ogrodek pytanie dosc... khem... delikatne :) IMO Duzy Robert i tak lagodnie cie potraktowal ;)

Morowiec morowiec_USUN_TO_@_USUN_TO_NOSPAMmorowiec.pl

PS.Czemu masz aż tak złe zdanie o mnie? :-)

On to chyba nawet siebie nie lubi ;-)

--
Pozdrawiam Bartek - Wawa&Tarnow - czarna XL1000V + gs500 na miasto
http://www.morowiec.pl - wszystko o mnie

On 27 Wrz, 18:17, "Morowiec" <morow..._USUN_TO_@_USUN_TO_NOSPAMmorowiec.pl> wrote:
> PS.Czemu masz aż tak złe zdanie o mnie? :-)

On to chyba nawet siebie nie lubi ;-)

A znasz mnie , ze masz takie madre zdanie ?
Otoz jestem człwiekiem dokladnym i krytycznym wobec siebie.
Ale jedak znam swoja wartosc.
A ty probujesz ja podazyc , lakonicznym stwierdzeniem.

Niepobozemu  to kolego ..... :)
--
Bigus

POLECAMY