LOGOWANIE | REJESTRACJA

Dyskusje tygodnia

Cichy kask 15

2014/10/15 10:22

gpz 600 10

2014/10/15 20:00

2stroke 6

2014/10/20 16:09

suzuki sv 650 4

1 KillJohn 14

2 snoopek 11

3 Arni 9

4 Kuczu 8

[sprzedam] Kawasaki VN 800 Classic

Sebastian Wołoszczuk swoloszczuk_USUN_TO_@_USUN_TO_wp.pl

Kawasaki VN 800 Vulcan

Rok produkcji: 1998, Przegląd: 05/2009, Ubezpieczenie: 06/2009, 31 000 km, bezwypadkowy, zarejestrowany w Polsce

Jest to najbardziej klasyczny z cruiserów, którego piękna linia, niesamowicie wygodna pozycja kierowcy i BARDZO DOBRE OSIĄGI (porównywalne z Drag Starem 1100) czynią ten motocykl jednym z najbardziej pożądanych na rynku. Motocykl nigdy nie miał wypadku. Jego stan oceniam na IDEALNY. Jest absolutnie bezawaryjny oraz co pragnę zaznaczyć nie spala ani kropli oleju. Spalanie paliwa wynosi 4.5l/100km w trasie i około 5.5 w mieście.

Skrzynia biegów pracuje cicho i precyzyjnie.

A teraz co najistotniejsze w tej maszynie i co czyni ją wyjątkową:
1) wydechy COBRA generujące piękne głośne i głębokie brzmienie (powiem szczerze, że ,,rozwiercane'' wydechy brzmią przy tym jak pierdziawki)
2) gmol COBRA o grubości 1.5 cala!!!, rzadko spotykany ze względu na cenę, ale nadający
motocyklowi masywnego wyglądu
3) podłogi KURYKUAN !!!!!!
4) chromowana osłona na chłodnicę!!!
5) chromowane boczki (oryginalnie są czarne)
6) chromowane daszki nad reflektorem i kierunkowskazami oraz orzełki na wlewie paliwa i boczkach
7) sakwy
8) gaśnica!!!!
9) alarm
10) frędzle na manetkach

Motocykl posiada naprawdę niesamowitą ilość chromu co w połączeniu ze ślicznym lakierem czyni go niezwykle pięknym.

Generalnie wartość dodatków oceniam na 6000 (2500 wydech, 1500 gmol, 1000 podłogi + 1000 reszta)

Chromy są w bardzo dobrej kondycji, stan lakieru również. Polecam z czystym sumieniem.

RZADKO MOŻNA SPOTKAĆ TAK WYJĄTKOWO ZADBANY EGZEMPLARZ!!! Wiem co mówię ponieważ kiedy go kupowałem zjechałem pół Polski zanim trafiłem na tego. Teraz przesiadam się na 2-litrową maszynę, stąd sprzedaż.

P.S. W sezonie 2008 wymieniany był łańcuch (markowy-BIP) oraz zębatki i przeprowadzone wszystkie regulacje (gaźnik oraz zawory)
Dane kontaktowe

Nowe Skalmierzyce / Poznań (woj. wielkopolskie),
tel.: +48 609 978897

Kamil Nowak 'Amil' kn_USUN_TO_@_USUN_TO_qumak.spaaaaam.pl

Sebastian Wołoszczuk napisał(a):
8) gaśnica!!!!

he?

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki

Kefir kefir_spamfe__USUN_TO_@_USUN_TO_riders.pl

Elou!
"Kamil Nowak 'Amil'" <kn_USUN_TO_@_USUN_TO_qumak.spaaaaam.pl> wrote in message news:gmc57s$4ls$1mx1.internetia.pl...
Sebastian Wołoszczuk napisał(a):
8) gaśnica!!!!

he?

No co? Padasaki przeciez a do wypasu i tak sporo brakuje. Nie znalazlem w opisie wieszaka na kapelusze, kasownika, uchwytu na napoje, bialo-czerwonych choragiewek, przynajmniej 2 anten, piornika z frendzlami, spacerowek, radyja, termometru, frendzli przy sakwach.
BP NMSP No offence, rozbawil mnie nieco entuzjazm opisu. A serki z Lazura znakomite, klaniam sie ;)

--
Pozdrawiam, Artu / Kef
& 7/4 majtasow ST 955 (kiedys takze GSX 750 F)

Kefir wrote:
[...]

No cóż Panowie, nie widzieli nie jeździli a gadają...

Kamil Nowak 'Amil' kn_USUN_TO_@_USUN_TO_qumak.spaaaaam.pl

Sebastian Wołoszczuk napisał(a):
No cóż Panowie, nie widzieli nie jeździli a gadają...

No bo ja nie mam pojecia po co ta gasnica. Do gaszenia motocykla? Nie mozna z kluczyka albo z kilsłicza?

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki

T.F. tom_fed_USUN_TO_@_USUN_TO_USUNTO.wp.pl

"Kamil Nowak 'Amil'" ...

No bo ja nie mam pojecia po co ta gasnica. Do gaszenia motocykla? Nie
mozna z kluczyka

Piekne. Po prostu Piekne.
{usmiech, duzy usmiech}

--
T.F.

"Sebastian Wołoszczuk" <swoloszczuk_USUN_TO_@_USUN_TO_wp.pl> wrote in message news:gmc7lt$q8$1news.wp.pl...

No cóż Panowie, nie widzieli nie jeździli a gadają...

Przepraszam jeszcze raz. Twoj entuzjazm mnie natchnal ;)

--
Pozdrawiam, Artu / Kef
& 7/4 majtasow ST 955

Sebastian Wołoszczuk wrote:
[...]

Fotki oczywiście na priv dla zainteresowanych

Pozdrawiam,

Seba

Kuczu p.kuczynski_USUN_TO_@_USUN_TO_jim-satnet.pl

Sebastian Wołoszczuk pisze:

BARDZO DOBRE OSIĄGI (porównywalne z Drag Starem 1100)

Porownywalne w jakim sensie ? Bo jezdzilem i jednym i drugim i nie widze cech wspolnych.

3) podłogi KURYKUAN !!!!!!

Kuryakyn sie pisze jesli juz. No chybe ze to jakas podroba.

10) frędzle na manetkach

Ooo !! No dlatego bym sie skusil :)

Motocykl posiada naprawdę niesamowitą ilość chromu co w połączeniu ze ślicznym lakierem czyni go niezwykle pięknym.

Rzecz gustu.

P.S. W sezonie 2008 wymieniany był łańcuch (markowy-BIP)

Kurde, pierwsze slysze o tej marce.

Harley Davidson FXR-C

grzech zulus250wytnijzero_USUN_TO_@_USUN_TO_wp.pl

Ooo !! No dlatego bym sie skusil :)

Mam takie w szafie. Mogą Ci odstąpić, tylko kobity zapytam czy bendom potrzebne:)))

Grzech
vl800

Hinek hinek_USUN_TO_@_USUN_TO_autograf.pl.invalid

Użytkownik "Sebastian Wołoszczuk" <swoloszczuk_USUN_TO_@_USUN_TO_wp.pl> napisał

Jest to najbardziej klasyczny z cruiserów, którego piękna linia, niesamowicie wygodna pozycja.....etc.

Moze i dobry opis stworzyles, ale umiesciles go w niewlasciwym
miejscu.

PS.
A gasnica jest chromowana?

Hinek