LOGOWANIE | REJESTRACJA

Dyskusje tygodnia

pomocy nie wiem o wybrać 4

2014/09/14 18:49

pomocy niewiem co wybrać 3

2014/09/14 18:40

Chłodnica Derbi Senda 1

1 AZ 11

3 Grzybol 8

4 domeczek93 7

5 Magic 6

Jaki skuter wybrać ?

xkuba15x kuba57_USUN_TO_@_USUN_TO__NOSPAM_autograf.pl

Witam zastanawiam się nad kupnem skutera.Mam kilka na oku ale nie wiem jaki wybrać.Na oku mam takie jak:Apriilia Sr,Gilera Runner,Peugeot Speedfight,Peugeot Viva City,Yamaha Aerox,Yamaha Neos.Będę wdzięczny za danie mi porady na ten temat.

Swierszcz nie_USUN_TO_@_USUN_TO_wiem.pl

W dniu 2011-05-29 20:24, xkuba15x pisze:
[...]

suzuki burgman, mam (400ccm) i polecam

KRZYZAK krzyzak_USUN_TO_@_USUN_TO_krzyzak.pl

Dnia Sun, 29 May 2011 18:24:15 +0000 (UTC), xkuba15x napisał(a):

Witam zastanawiam się nad kupnem skutera.

To jest grupa motocyklowa.

--
usenet jest dla mieczakow
(irc.freenode.net)

Tytus z domQ tytus1_USUN_TO_@_USUN_TO_gazeta.pl

Siemka
 "KRZYZAK"
 To jest grupa motocyklowa.

A skuter to nie motocykl???
na SH300 loilem na LublinRingu wiekszosc turystykow...

--
         Tytus
żółta motorynka

KJ Siła Słów KJ_USUN_TO_@_USUN_TO_noway.com

W dniu 2011-05-29 21:56, Tytus z domQ pisze:

A skuter to nie motocykl???

Ano ni chuja nie motocykl.
Panie Prezesie PRM-Pragi.

A ze pisza tu motocyklisci co maja skuter to jest calkiem inna sprawa.
Oni sa tu na miejscu albo i bardziej.

Ale to sa 2 oddzielne kwestie.

KJ

Tytus z domQ tytus1_USUN_TO_@_USUN_TO_gazeta.pl

Siemka

***"KJ Siła Słów"  Ano ni chuja nie motocykl.
 Ale to sa 2 oddzielne kwestie.

Podobnie jak GSXR i Dainese???

--
         Tytus
żółta motorynka
  i malagutek

KJ Siła Słów KJ_USUN_TO_@_USUN_TO_noway.com

W dniu 2011-05-29 22:42, Tytus z domQ pisze:

Podobnie jak GSXR i Dainese???

a to chyba nie do mnie.

KJ

Dnia Sun, 29 May 2011 21:56:28 +0200, Tytus z domQ napisał(a):

A skuter to nie motocykl???
na SH300 loilem na LublinRingu wiekszosc turystykow...

Krwa, mam nadzieje, ze nie jestes TYM Tytusem!

--

Niestety to ja :)

--
         Tytus
żółta motorynka

Arbiter niema_USUN_TO_@_USUN_TO_hotmail.com

Użytkownik "xkuba15x" <kuba57_USUN_TO_@_USUN_TO__NOSPAM_autograf.pl> napisał w wiadomości
Witam zastanawiam się nad kupnem skutera.Mam kilka na oku ale nie wiem

Kymco Agiility City, Honda SH 125/150i

Michał Gut michal_USUN_TO_@_USUN_TO_wytnijizostawsamadomenesircomp.pl

Kymco Agiility City, Honda SH 125/150i

piaggio ci sie juz znudzilo?:P

Arbiter niema_USUN_TO_@_USUN_TO_hotmail.com

Użytkownik "Michał Gut" <michal_USUN_TO_@_USUN_TO_wytnijizostawsamadomenesircomp.pl> napisał w
wiadomości news:iruepd$adi$1portraits.wsisiz.edu.pl...

piaggio ci sie juz znudzilo?:P

Piaggio Free tak - rok wstecz. A jeśli chodzi o większe sprzęty to piaggio
Liberty za bardzo nie konkuruje - wysoka cena, technologia jak w starych
małych skuterach (AC, gaźnik)

Hugon Von Szpak komunista_USUN_TO_@_USUN_TO_op.pl

W dniu 30.05.2011 17:53, Arbiter pisze:

Arbiter niema_USUN_TO_@_USUN_TO_hotmail.com

Użytkownik "Hugon Von Szpak" <komunista_USUN_TO_@_USUN_TO_op.pl> napisał w wiadomości

AC? Według danych na stronie http://kymco.pl/?page_id=567 (strona
Motorlandu chyba) agility jest też chłodzone powietrzem. Co innego

zgadza się, Agility też jest AC, ale nówka z salonu, 125 4T kosztuje < 6000
PLN i przy tej cenie można zaakceptować AC i gaźnik. Dobrze wygląda, ma duże
koła - w tej cenie rewelacja.

People. Niedalej jak tydzień temu stałem przed wyborem
agility/people/liberty/looxor (125 i 150 ccm) i wybór padł ostatecznie na
liberty.

No piaggio ogólnie jest ok

Zapłaciłem za skuter w DOBRYM/NIEZŁYM stanie 1900 pln. Nowych nie brałem
pod uwagę, a może wtedy Liberty wydawałoby się drogie.

cena nie wysoka.
Ale porównując sprzęty fabrycznie nowe: Liberty to koszt około 10kPLN. Hondę
SH 125i kupiłem za tyle samo, jest LC, i na wtrysku, ma 2 tarcze. Ogólnie do
Liberty nie ma co porównywać technologicznie. Liberty można porównać do
Agility (choć ten moim zdaniem lepiej wygląda i kosztuje prawie o połowę
mniej)
http://moto.arbiter.pl/galeria/honda.sh.125i

[...]

 Gdym miał kupować nowy to raczej na bank by to było Agility (mam do
Motorlandu - importera ze 2km) tak jak teraz patrzę to te SH nie głupie

Nom, Agility City moim zdaniem to najlepsza oferta na rynku jak ktoś chce
kupic skuter użytkowy (a nie dla nastolatka)

wcale jest, niewiem tylko jak z częściami na rynku wtórnym. Modele

mam nadzieję nie sprawdzać. Choć graty na allegro sa z rozbieranych na
czesci z importu. Ale po co części:)

starsze z allegro mają z tyłu bęben i pewnie gaźnik. W każdym bądź razie

tak, beben i gaźnik te mocno starsze. Tak koło 2005r to juz beda na wtrysku
ale z bebnem. Nowy ma 2x tarzca i CBS - Combined Brake system. Hamujac
tylnym dohamowuje przód

PS. Moje Liberty mogłoby być trochę szybsze :)

Od SH? Jesli jestes w Warszawie, mozemy kiedys stestować. Jeśli masz 150ccm
to mysle bedzie podobny do SH125i, a jesli 125 Liberty to raczej bedzie
wolniejszy. Hondy mają jakos 14KM a 125 AC koło 10KM

Roman Niewiarowski newrom_USUN_TO_@_USUN_TO_poczta.onet.pl

W dniu 2011-06-01 00:18, Arbiter pisze:

Nom, Agility City moim zdaniem to najlepsza oferta na rynku jak ktoś chce
kupic skuter użytkowy (a nie dla nastolatka)

Ja tam nie wiem jaki skuter jest najlepszy, ale szukalbym takiego na duzych kolach.

W dniu 01.06.2011 07:18, Roman Niewiarowski pisze:
[...]

Te o których dyskutujemy są właśnie typowo miejskie/użytkowe na dużych kołach. Są lekkie w porównaniu z tzw "maxi skuterami", niestety pojemności nie przekraczają raczej 150ccm w czterosuwie. W zeszłym roku robiłem przymiarki do Aprilii Scarabeo ale wydała mi się strasznie ciężka.

Co do mojego skutera to jest to 125, trochę wolniejsza (wg danych katalogowych 90kmh zamiast 100) od 150. Różnicy między 150ccm a 125ccm do 70kmh praktycznie nie czuć.

W miejscu gdzie kupowałem (i które mogę polecić) jeździłem 1x Kymco People 125, 2x Liberty 150, 1x Liberty 125,  1x Peugoet Looxor 150.

Looxor ma silnik Piaggio ale różni się  tym  że ma immobiliser (bardziej wada niż zaleta bo podobno potrafi się psuć), elektrycznie otwierany schowek pod siedzeniem (też wada bo przy zdechłym aku trzeba podpinać do rozrusznika kable żeby zrobić cokolwiek), i coś na kształt cbs (nazywa się jakoś inaczej ale działa tak samo - po wciśnięciu lewej klamki staje jak wryty).

Liberty 125 było w dobrej cenie i dobrym stanie dlatego właśnie je wziąłem.

Pozdr
HvS

Tytus vtr1000f_USUN_TO_@_USUN_TO_o2.pl

Siemka

*** Roman Niewiarowski
Ja tam nie wiem jaki skuter jest najlepszy, ale szukalbym takiego na
 duzych kolach.

Ja tez nie wiem jaki jest najlepszy ale zeby nie bylo,
ze moje nie jest naj to moj na 100% jest najbrzydszy :)
Ale smialo moge polecic z tym ze to cwiartka
Malaguti Password

Paweł.H. pawelhort_USUN_TO_@_USUN_TO_usunto.gmail.com

[...]

Wszystkie wymienione przez Ciebie są podobnej klasy (najwyższa półka wśród
piećdziesiątek) i mają podobne osiągi (wszystkie to dwusuwy).
Wybierz ten, który Ci się podoba i na którym jest Ci wygodnie -(Speedfight,
Viva City są mniejsze, Aprilia SR, Gilera Runner większe)
Najwiecej info dot. pięćdziesiatek znajdziesz na stronie www.skutery.net

Kuczu qczu666_USUN_TO_@_USUN_TO_gmail.com

[...]

Suzuki AY50 Katana.Jest najlepsza bo ja taka mam.

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

marider marider_CUT__USUN_TO_@_USUN_TO_go2.pl

[...]

Sie podepne bo brat tez mnie pyta co kupic a ja nieskuterowy. Ma byc 50ccm zeby mozna byla na dow osob latac i lepszy jest chlodzony ciecza czy woda, 2T czy 4T (o ile sa takie)? Generalnie jaki brac i ktory sie najmniej psuje? Kasa to rzecz drugorzedna... :)

Pzdr ;)
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Marcin N marcin5_usun_USUN_TO_@_USUN_TO_wykasuj_onet.pl

Użytkownik "marider"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:irug2m$nq5$1_USUN_TO_@_USUN_TO_news.net.icm.edu.pl...

Generalnie jaki brac i ktory sie
najmniej psuje? Kasa to rzecz drugorzedna... :)

=============

Jeśli kasa nie ma znaczenia - niech brat zacznie od zrobienia prawka. Jeżdżenie na dowód jest mało poważne.
Prawko pozwoli jeździć z sensem. Skuterek 50 ccm na drodze stanowi ogromne zagrożenie dla jego kierowcy - wszyscy go wyprzedzają, a jak wiadomo - to nie jest bezpieczne w zakorkowanym mieście.

woohoo woohoo_USUN_TO_@_USUN_TO_internety.com

[...]

Malaguti F15. Coś jak Aerox, tylko lepsze.

--
wO.ôhoo!

"Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

Rafał "SP" Gil usenet_USUN_TO_@_USUN_TO_motopower.pl

A to ma być motocykl czy motorower ?

--
Od 1 PLN BCM http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=553709 :
CB RADIO TTI 770 (używane parę razy) ; iPod touch 8G NOWY

woohoo woohoo_USUN_TO_@_USUN_TO_internety.com

A to ma być motocykl czy motorower ?

Odblokowany motorower czyli motocykl.

--

W dniu 2011-05-30 15:27, woohoo pisze:

A to ma być motocykl czy motorower ?
Odblokowany motorower czyli motocykl.

Kup cokolwiek, co Ci się *wizualnie* spodoba, i odblokuj/przerób na większe ;)

A co kupić ? Pewnie standardowo - nie chińczyka z marketa, tylko coś "markowego" z łatwą dostępnością części etc.

Ja osobiście mam 15 letnie Malaguti Centro Sl i chwalę sobie niemiłosiernie za "szerokość" ... Do przeciskania się w korkach jak znalazł.

Godnym rozważenia imho będzie również kilkuletni NEOS. Ładniejszy jest.

2 - ważna sprawa - obejrzyj sobie wlewy paliwa jak są rozwiązane i wlewy oleju - mnie tankowanie w centro doprowadza do szału, tak samo dolewanie oleju.

Jakbym miał np porównać centro i neosa

+ dla centro za: pojemny bagażnik (dużo butelek włazi ;)
- dla centro za: kształt bagażnika, mój kask nie włazi ;)
- dla centro za praktycznie brak możliwości jazdy we 2
- dla centro za sposób otwierania bagażnika

+ dla neosa za: kształt bagażnika (kask wchodzi)
- dla neosa za: pojemność bagażnika - dużo mniej butelek
+ dla neosa za metodę tankowania

Krótko: wybrać coś markowego włoskiego/japońskiego na rynku, sprawdzić "użytkowość" rozwiązań, kupić, ew. dłubnąć :)

--

robertbig robertbig_USUN_TO_@_USUN_TO_wp.pl

On 29 Maj, 20:24, xkuba15x <kuba57_USUN_TO_@_USUN_TO__NOSPAM_autograf.pl> wrote:
[...]

Ale ja nie wiem czego oczekujesz ?
Bo jak dla mnie to najlepiej sportowy.
Aprilia SR z silnikiem Piaggio, Katana albo Gilera Runner.
To mocno zbudowane skutery. Bardzo szybkie ( pow 100km/h)
Di-tech niby tak do stówki leci. Ale za to 2l/km :D
Choc widziałem takiego DITech ,co bujał sie 125 !

Aerox i Speedfight sa wolniejsze ( 80-90km/h)
Neos i Viva podobne .Ale o normalnej stylistyce.

 Achtung!
Mam do sprzedania New Vivacity 2009r, zarejestrowany. Cena 4900pln.

Użytkownik "robertbig" <robertbig_USUN_TO_@_USUN_TO_wp.pl> napisał w wiadomości
[...]

Moze kolega nie przeczytał dokładnie oznaczenia i były to np Aprilia SR
125/150, Gilera 125/180 itp.....
Bo pięćdziesiatką powyżej 100km/h ?????.......no moze wg skuterowego
licznika.

W dniu 2011-05-31 20:39, Paweł.H. pisze:

Moze kolega nie przeczytał dokładnie oznaczenia i były to np Aprilia SR
125/150, Gilera 125/180 itp.....
Bo pięćdziesiatką powyżej 100km/h ?????.......no moze wg skuterowego
licznika.

70 gpsowe polecisz ;) (bez sport. tłumika i lekkich rolek).

--

On 31 Maj, 20:39, "Paweł.H." <pawelh..._USUN_TO_@_USUN_TO_usunto.gmail.com> wrote:

[...]

Niestety tylko 50 -tki.
Seryjne wszystko. Tylko odblokowane i zestrojone porządnie.

[...]

Miałem Aprilię SR50 LC (gaźnikowa, chłodzona cieczą).
Do tego tuningowy wariator (Malossi), tlumik sportowy od 80tki,  sportowe
sprzęglo Malossi. W trakcie eksploatacji oryginalne podzespoły zużyły się i
zostaly zmienione na części tuningowe - tylko takie były w sprzedaży.Na
seryjnym cylindrze 50ccm po remoncie silnika. Poskałdany i ustawiony w
cieszącym się najlepszą sławą w tamtym czasie podwarszawskim serwisie
Megabet.
A więc można powiedzieć max co można było zrobić z pięćdziesiątką. Silniczek
wysilony na maksa.
Prędkość maks mierzyłem z samochodem - bo licznik pokazywał jakieś bzury -
było to ok 90kmh i czuć wtedy było brak sterowności. Stówki nigdy nie
osiągnął.
Tym bardziej nie wydaje się to możliwe na częściach seryjnych, (na których
mój skuterek był odczuwalnie słabszy).
Do niedawna miałem 125 4T i maks prędkość to było 109kmh (GPS) - motocykl
miał ok 11KM, czyli znacznie więcej niż seryjna 50tka.
Wiem, ze z dwusuwa jest wieksza moc, ale jak pamietam z czasów skuterowych
dla pięćdziesiatek, nawet częściwo zrobionych , 100kmh było granicą
nieosiągalną, taką prędkoscią chwalili sie tylko ci, którzy zastosowali
pełny tuning, włacznie z cylindrem 80ccm, wiekszym gaźnikiem itp.

On 3 Cze, 23:17, "Pawe .H." <pawelh..._USUN_TO_@_USUN_TO_usunto.gmail.com> wrote:
> Moze kolega nie przeczyta dok adnie oznaczenia i by y to np Aprilia SR
> 125/150, Gilera 125/180 itp.....
> Bo pi dziesiatk powy ej 100km/h ?????.......no moze wg skuterowego
> licznika.

Niestety tylko 50 -tki.
Seryjne wszystko. Tylko odblokowane i zestrojone porz dnie.

Mia em Aprili SR50 LC (ga nikowa, ch odzona ciecz ).
Do tego tuningowy wariator (Malossi), tlumik sportowy od 80tki,

Ale jaka aprilie ? Z jakim silnikiem ? Z którego roku ?
Tem komin od 80-ki juz świadczy o "znajomości" zagadnienia.

 sportowe
sprz glo Malossi.

Sprzegła, wariatory pomagaja tylko wykorzystać lepiej moc. Ale jej nie
produkuja.

 W trakcie eksploatacji oryginalne podzespo y zu y y si i
zostaly zmienione na cz ci tuningowe - tylko takie by y w sprzeda y.Na
seryjnym cylindrze 50ccm po remoncie silnika. Poska dany i ustawiony w
ciesz cym si najlepsz s aw w tamtym czasie podwarszawskim serwisie
Megabet.
A wi c mo na powiedzie max co mo na by o zrobi z pi dziesi tk . Silniczek
wysilony na maksa.
Pr dko maks mierzy em z samochodem - bo licznik pokazywa jakie bzury -
by o to ok 90kmh i czu wtedy by o brak sterowno ci. St wki nigdy nie
osi gn .
Tym bardziej nie wydaje si to mo liwe na cz ciach seryjnych, (na kt rych
m j skuterek by odczuwalnie s abszy).

Tylko ci sie wydaje.

> [...]

osi gn .
Tym bardziej nie wydaje si to mo liwe na cz ciach seryjnych, (na kt rych

Wariator nie produkuje mocy, raczej likwiduje dziurę w przyspieszeniu, a
waga rolek decyduje o zależnosci vmax/przyspieszenie.
Aprilia SR 50 LC '1995 (albo 1996-nie pamiętam) silnik minarelli chłodzony
cieczą (leżący cylinder).

POLECAMY

NAJNOWSZE

SKLEP MOTOCYKLOWY