LOGOWANIE | REJESTRACJA

Dyskusje tygodnia

Którego crossa wybrać ?? 5

2014/10/29 14:48

"chicken strips" na oponach 3

2014/10/26 21:05

Elektryka w GPZ 600R Ninja 2

2014/10/27 19:24

Na dobry początek 2

2014/10/29 15:06

Blokada skrzyni na "2" w SV650 1

1 gumis0510 1

Instrukcja do Kawy ER-5

Marins13 marins13.SKASUJ_USUN_TO_@_USUN_TO_gazeta.pl

Czy może mnie ktoś poratować namiarami na instrukcje/manualne do kawasaki er-5.

Dziekuje i pozdrawiam
Marek

Osikowski Grzegorz osikowski_USUN_TO_@_USUN_TO_epf.pl

Użytkownik Marins13 <marins13.SKASUJ_USUN_TO_@_USUN_TO_gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:evff49$ibs$1_USUN_TO_@_USUN_TO_inews.gazeta.pl...
Czy może mnie ktoś poratować namiarami na instrukcje/manualne do kawasaki
er-5.

Dziekuje i pozdrawiam
Marek

Napisz na prv - wyśle Ci z domu

Mowso

Weglik weglik_USUN_TO_@_USUN_TO_gmail.com

Czy może mnie ktoś poratować namiarami na instrukcje/manualne do kawasaki er-5.

mam skan instrukcji w j. angilskim dolaczany do ER5 z 2000r

w .jpg

troche wazy...

mam tez manula w niemieckim... wazy iwecej nawet...
jak cos to daj znac.

--
Weglik
ER5

bald tb1_USUN_TO_@_USUN_TO_gazeta.pl

 Marins13 wrote:
Czy może mnie ktoś poratować namiarami na instrukcje/manualne do
kawasaki er-5.

Mam manuala do rocznika 2001+ w jęz. angielskim, pdf w rozmiarze ~8MB.
Daj znać czy puścić Ci na maila, czy przez GG odbierzesz wieczorem.

GG 1835847

--
bald
Kawasaki ER-5

Marins13 marins13.SKASUJ_USUN_TO_@_USUN_TO_gazeta.pl

Dzieki wszystkim za checi, dostałem już od jednego z kolegów...

--

POLECAMY

NAJNOWSZE

SKLEP MOTOCYKLOWY