LOGOWANIE | REJESTRACJA

Dyskusje tygodnia

Cichy kask 15

2014/10/15 10:22

gpz 600 10

2014/10/15 20:00

suzuki sv 650 4

1 KillJohn 13

2 snoopek 11

3 Kuczu 8

5 Arni 8

Identyfikacja numeru VIN Suzuki

Michaczu michaczu_USUN_TO_@_USUN_TO_tlen.pl

Witam

czy ktos moglby pomoc mi w identyfikacji numeru VIN motocykla suzuki??

(jezeli ktos wie na jakich stronach mozna tez sprawdzic inne marki tez bylaby ciekawa informacja:-) )

najlepiej jakby byla jakas strona na ktorej opisany jest kazdy element numeru... niestety znalazlem takie tylko na rynek amerykanski lub dla samochodow:-(

z gory dzieki za pomoc

pozdrawiam:-)

a.zet.997_USUN_TO_@_USUN_TO_wp.pl

Ja szuka em,  eby sprawdzic swojego B12 ale nie znalaz em nic w necie.

Wys a em maila do: http://www.polandposition.pl/
i ch opaki z serwisu podali mi szczeg

Slawek devnull77_USUN_TO_@_USUN_TO_gmail.com

a.zet.997_USUN_TO_@_USUN_TO_wp.pl napisał(a):
Ja szuka em,  eby sprawdzic swojego B12 ale nie znalaz em nic w necie.

Wys a em maila do: http://www.polandposition.pl/
i ch opaki z serwisu podali mi szczegó y po nr VIN w ci gu 2 godzin,
szok !

w google w ciągu 0.16 sek. można znaleźć to:
http://www.suzukicycles.org/_misc/identification.shtml

pozdr
Parys

Slawek pisze:

Wys a em maila do: http://www.polandposition.pl/
i ch opaki z serwisu podali mi szczegó y po nr VIN w ci gu 2 godzin,
szok !

Ja tez napisalem do nich Email... rewelacyjna obsluga... bardzo mi pomogli:-), odpisali kilka maili, sprawdzili recznie w bazie bo wyszukiwarka nie chciala znalezc.... ogromny plus dla nich:-)

w google w ciągu 0.16 sek. można znaleźć to:
http://www.suzukicycles.org/_misc/identification.shtml

Znalazlem to... takze bardzo szybko... jednak niestety okazalo sie ze jest to tabela tylko do modeli amerykanskich... nijak ma sie do tej europejskiej... jedyne co sie pokrywa to to ze to Suzuki:-p

pozdr
Parys

pozdrawiam:-)

a.zet.997_USUN_TO_@_USUN_TO_wp.pl

> [...]

jest to tabela tylko do modeli amerykanskich... nijak ma sie do tej
europejskiej... jedyne co sie pokrywa to to ze to Suzuki:-p

PRAWDA !

U mnie ten sam przypadek ta strona potwierdziala,  e mam SUZUKI ! :)

[...]

a mnie się udało dzięki temu wyjaśnić/rozszyfrować numer, może dlatego
że rocznik `92 i chyba faktycznie wspierałem sie jeszcze jakimś linkiem
lub dwoma.

pozdr
P.

POLECAMY