LOGOWANIE | REJESTRACJA

Dyskusje tygodnia

2stroke 6

2014/10/20 16:09

awaria licznika R6 2003 2

2014/10/22 19:33

Moto na kat. am 1

2014/10/19 17:13

potrzeba porady:) 1

1 KillJohn 14

2 snoopek 11

3 Arni 10

4 Kuczu 8

Honda VT700C - proszę o opinie

EM edim123_USUN_TO_@_USUN_TO_poczta.onet.pl

Witam
Po wielu latach jazdy na ETZcie stałem się posiadaczem motocykla Honda
VT700C Shadow '85 wersja amerykańska. Sprzęt został sprowadzony z NL.
Fotki:
http://www.edim.pawelec.info/honda/vt700c_left.jpg
http://www.edim.pawelec.info/honda/vt700c_engine.jpg
http://www.edim.pawelec.info/honda/vt700c_rear.jpg

Nie udało mi się znaleźć parametrów takich jak moc, osiągi i spalanie
Znalazłem już serwisówkę. Dysponuję oryginalnym owner's manualem.

Proszę o opinię osoby, które miały do czynienia z takim sprzętem.
1. Awaryjność
2. Dostępność części
3. Spalanie
4. Czym się różni lampa amerykańska?
5. inne

Pozdrawiam
EdiM
Radom

szynszyll szynszyll_USUN_TO_@_USUN_TO_NOSPAM.gazeta.pl

yo!

no to przybyl kolejny klasyk na polskich drogach ;) co do VT 700 C to jezdzi
nim od 3 lat moj dobry znajomy - kupil motocykl w polsce w stanie lekkiego
strolowania - wymienil 2 kasatory na nowe, uszczelnil silnik i cos przy
silowniku sprzegla. z dostepem do czesci nie mial problemow. motocykl spala 4-
6 litrow paliwa i zasadniczo nie ma z nim klopotow w codziennej eksploatacji.
ja sam latalem jakis czas na xlv750r - podobna technika - motocykl palil
podobnie. jedny slowem - stara dobra konkretna hondowska robota - jezeli
motocykl nie dostal po dupie i nie jest zgrzebany to bedzie dlugo i wiernie
sluzyl. pzdr

szynszyll

p.s. zaczynam szukac kozy ;)

K.M.C. kmc3_USUN_TO_@_USUN_TO_NIEpoczta.NIEgazeta.pl

EM napisał(a):
Witam
Po wielu latach jazdy na ETZcie stałem się posiadaczem motocykla

faktycznie robi sie nowa moda na preclach=> pytanie po fuckcie

--
Krzysiek K.M.C Płock
"Każdy kiedyś umrze, ale nie każdy przecież żył"

EM edim123_USUN_TO_@_USUN_TO_poczta.onet.pl

faktycznie robi sie nowa moda na preclach=> pytanie po fuckcie

No cóż, nie należę do osób, które przez rok wybierają sprzęta jaki im się
podoba, a potem jeszcze dłużej szukają jakiegoś egzemplarza.
Chciałem jakiś nie za duży, nie za ciężki chopper, najlepiej z kardanem.
Zanim go zobaczyłem po sprowdzeniu przez znajomego, byłem przekonany, że to
VT750, a więc zupełnie inny sprzęt.
W sumie ten mi się bardziej podoba.
EdiM

szynszyll szynszyll_USUN_TO_@_USUN_TO_NOSPAM.gazeta.pl

yo!

a tu strona mr. Metala nt.

http://www.motorbreath.4me.pl/

szynszyll

Kuczu p.kuczynski_USUN_TO_@_USUN_TO_jim-satnet.pl

EM napisał(a):

1. Awaryjność

Niska :)

2. Dostępność części

Generalnie VT700C to jest blizniak VT750C, roznia je w zasiadzie szczegoly. Moze byc klopot z dostepnoscia czesci typowych dla amerykanskiej odmiany (miedzy innymi silnikowe, motocykl ma zmniejszona pojemnosc ale zdaje sie ze rozwiazali to przez inna konstrukcje walu wiec nawet tloki powinny pasowac z europejczyka. Takie byly wtedy przepisy w USA)

4. Czym się różni lampa amerykańska?

tym ze daje symetryczny snop swiatla. w Europie wymagana jest asymetria

GSX Big Block 65 cui (666 Products) + BMW K100 Basic

MrMetal MrMetal_USUN_TO_@_USUN_TO_offspring.art.pl

Użytkownik "EM" <edim123_USUN_TO_@_USUN_TO_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
[...]

www.motorbreath.4me.pl - jest tu troche o mojej bylej VT

Pozdro,
metal po powrocie :)

EM edim123_USUN_TO_@_USUN_TO_poczta.onet.pl

www.motorbreath.4me.pl - jest tu troche o mojej bylej VT

Pozdro,
Dzięki
Szynszyll podał już ten link
Ogólnie jak widzę sprzęt wygląda niegłupio.

Lampy jeszcze nie sprawdziłem pod kątem asymetrii, bo moto stoi daleko od
domu.
Wiem tylko, że brakuje tam jakiejś uszczelki, bo klosz wibruje na pewnych
obrotach.

Nie znalazłem nigdzie osiągów. Moc w serwisówce podana jest 62 bhp. Bph, z
tego co znalazłem, to brake horse power, czyli moc samego silnika bez
uwzględnienia strat na przekładni i przeniesieniu napędu. Szczerze mówiąc to
nie za bradzo wiem jak jest w innych. Tak czy inaczej wydaje się dla mnie
odpowiednia.
Silnik jest podobno ekonomiczny i można zejść ze spalaniem do 4l/100km przy
90km/h. To podobnie jak w mojej starej ETZ.

Tak ogólenie to ETZ250 będzie do sprzedania. Rocznik 86. Po remoncie
generalnym szlif (pierwszy po nominale), regeneracja wału, łożyska, zębatki
od biegu 1-3. Jeszcze nie dotarty po remoncie. Robiłem go dla siebie, więc
pożądnie. Wcześniej zrobiłem około 30kkm bez problemów. Jakby ktoś był
zainteresowany to proszę o kontakt. Pewnie na wiosnę ruszy akcja mająca na
celu znalezienie nowego właściciela.

Pozdr
EdiM
Radom