1 Konspirator 17

2 Kuczu 16

4 masti 9

5 Moneykuba 9

Czopery "Romet" po taniości ;)

Lisciasty lisciasty_USUN_TO_@_USUN_TO_post.pl

http://www.romet-motors.pl/oferta_jl150-5.html
http://www.romet-motors.pl/oferta_jl250-5.html

Jak dla mnie brzydactwo, ale ja sie nie znam na czoperach ;)

Pozdrawiam
Lisciasty      /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wroclawia/
--
Kawidlo GPZ 550 '82
Super Kos '01 :P

G.S. gstachura_USUN_TO_@_USUN_TO_onet.pl

Użytkownik "Lisciasty" <lisciasty_USUN_TO_@_USUN_TO_post.pl> napisał w wiadomości
http://www.romet-motors.pl/oferta_jl150-5.html
http://www.romet-motors.pl/oferta_jl250-5.html

Jak dla mnie brzydactwo, ale ja sie nie znam na czoperach ;)

szkoda powtarzać to w kółko o jest chigchang , czungjang , jangli , czy jak
zwal
z naklejką rometa  ,
jedyn plus taki że wszystkie te badziewia są identyczne i nie będzie
problemu z serwisem i częciami zamiennymi

Polo

Tadek / Motostore tadekNIELUBIESPAMU_USUN_TO_@_USUN_TO_motostore.pl

G.S. wrote:

[-- -]
jedyn plus taki że wszystkie te badziewia są identyczne i nie będzie
problemu z serwisem i częciami zamiennymi

Taaa... Ostatnio szukalem komus napedu do Yakis-Tam Vector. Ponad pol
godziny spedzone z suwmiarka i katalogiem zebatek - owszem w koncu udalo sie
znalezc o 1 zab mniejsza zdawcza i o 3 zeby mniejsza napedowa, wiec luz, ale
np ile oleju nalezy wlac do lag to sie okresla "na oko".

--
Pzdr,
 Tadek / Motostore.

[...]

no i profesjonalny system chłodzenia : Forced Air Cooling
połaczony z cylindrem wertykalnym to jest potęga !!

Polo

tech.Wheelman wheelman_USUN_TO_@_USUN_TO_poczta.onet.pl

Użytkownik "Lisciasty" <lisciasty_USUN_TO_@_USUN_TO_post.pl> napisał w wiadomości

Jak dla mnie brzydactwo, ale ja sie nie znam na czoperach ;)

Wazy tyle ile odchudzona R1 ;)

www.ryciak.com - amatorskie filmy.
gg:4331408

sanczes jchodoniuk_USUN_TO_@_USUN_TO_wp.pl

no ale za tą kase to czego chcecie,
tylko te V-max 82/h hmmm
etz 150 latało mi grubo ponad stówkę

--

rf600r
cz350 '82

Jacot jacot_USUN_TO_@_USUN_TO_meostrada.pl

"sanczes" <jchodoniuk_USUN_TO_@_USUN_TO_wp.pl> wrote:

no ale za tą kase to czego chcecie,
tylko te V-max 82/h hmmm
etz 150 latało mi grubo ponad stówkę

No bo ETZ to przecie "smigacz" jest, ze sie posluze pozyczka...

No ale na temat: kurcze, to jest jakis realniejszy krok niz wszystkie
dotychczasowe (sorry Captor:). Moze nadejdzie dzien taki, ze cos z
tego bedzie produkowane w Polszcze.

--
Pozdrowionka
Jacot M10

ARO nie_USUN_TO_@_USUN_TO_dam.mejla

Użytkownik "Jacot" <jacot_USUN_TO_@_USUN_TO_meostrada.pl> napisał :

No ale na temat: kurcze, to jest jakis realniejszy
krok niz wszystkie dotychczasowe (sorry Captor:).

Ogólnie to jest to taki sam "realny" krok jak te chujosiungi z naklejką Junak. Ryzykowne stwierdzenie kolego. Jeżeli ta "nowa" Fumka czy jak ktos woli Mińsk prezentuje jakość jak wuechy chociażby z ostatnich dwóch lat produkcji - bo WSK jest jak wino :) - to śmiem nawet powiedzieć, że bardzo ryzykownego stwierdzenia użyłeś. Ale to juz niech Captor sie wypowie. Od strony technicznej: miałem "okazję" kajtnąć sie tym czymś, tylko ze jeszcze wtedy nie nazywalo sie to Romet :) - aż strach tam było coś mocniej nacisnąć, żeby nie urwać... a kiedys mowiło się "plastik" na rożnej maści motocykle sportowe typu gixxer, o ironio :)

Moze nadejdzie dzien taki, ze cos z
tego bedzie produkowane w Polszcze.

Jeżeli będziemy tańszą siłą roboczą niż Chiny i okolice, to tak :) Z obecnymi rządami jest to bardzo prawdopodobne.

--
ARO
FJ1200

sajgon saj_USUN_TO_@_USUN_TO_astercitytodomena.net

ARO wrote:
Jeżeli będziemy tańszą siłą roboczą niż Chiny i okolice, to tak :) Z obecnymi rządami jest to bardzo prawdopodobne.

pan na stoisku rometu na targach na moje pytanie czy nie boja sie o jakosc produkujac w chinach, powiedzial, ze oczywiscie, ze sie nie boja.

natomiast zapytany powiedzial, ze planowana jest rowniez produkcja jakiegos modelu w polandii. ciekawe, czy wyjda z fazy planow.

pzdr,
saj

sajgon <saj_USUN_TO_@_USUN_TO_astercitytodomena.net> wrote:

pan na stoisku rometu na targach na moje pytanie czy nie boja sie o
jakosc produkujac w chinach, powiedzial, ze oczywiscie, ze sie nie boja.

Tak a propos jakosci, nie moge sie wprost doczekac, kiedy ktos sie
zlituje i zleci produkcje ukladow korbowych do Junaka w Chinach.
Te ktore produkuja juz do innych motorow okazuja sie miec jakosc
obecnie w Polszcze nieosiagalna...

--
Pozdrowionka
Jacot M10

"ARO" <nie_USUN_TO_@_USUN_TO_dam.mejla> wrote:

[...]

Moze nadmiernie sie skrocilem ale bardziej mialem na mysli realnosc
podejscia do tematu.
Jesli dzialania pod haslem: "bedzieby produkowac w Polsce motocykle"
Zaczyna sprzedawca mydla od ustawiania tekturowych dekoracji i
nadymania medialnego balona jak w hecy z Hujosungiem albo tez od ...
no pomine mimo wszytsko, to smiem watpic w realnosc.
Jesli takie haslo oglasza wlasciciel 4 fabryk po nieboszczyku Romecie,
produkujacy jednak na codzien te rowery, to choc nic nie wiem o tych
rowerach bardziej jestem sklonny uwierzyc, ze to moze byc realne, mimo
tego ze na stronie Romet znalazlem procz wspomnianych zapowiedzi
jedynie "skutery - kolekcja tajwanska" i "skutery - kolekcja
koreanska" czy tam chinska, nie pamietam;)

Jeżeli będziemy tańszą siłą roboczą niż Chiny i okolice, to tak :) Z
obecnymi rządami jest to bardzo prawdopodobne.

NO wisz, japonczycy choc slabna ale jakos sie trzymaja rynku:) pare
innych nacji tez. Ja sie nie znam na byznesie, oceniam tylko realnosc
planow, ktora w tym przypadku wydaje sie byc nieco wieksza niz w
wymienionych.

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Roman Niewiarowski newrom_USUN_TO_@_USUN_TO_spamcop.com

Dnia 28.02.2007 Jacot <jacot_USUN_TO_@_USUN_TO_meostrada.pl> napisał/a:

NO wisz, japonczycy choc slabna ale jakos sie trzymaja rynku:) pare

A co ma nacja robota do kosztow jego pracy ? ;)

Kobieta, ktora przynosi rankiem piwko na kaca jest
nie tylko madra ale i piekna! (c) ChWK
mail newrom na serwerze poczta kropeczek onet.pl
Tomahawk '06, blue STringi '00, tfu jamacha tfu dt tfu 125

Captor marek.lodyga_USUN_TO_@_USUN_TO_wp.pl

Dnia Wed, 28 Feb 2007 16:02:10 +0100, ARO <nie_USUN_TO_@_USUN_TO_dam.mejla> napisał:

[...]

Nadwozie - tworzywa delikatniejsze od WSKowych blach.
Silnik - mocny i dynamiczny. O trwałości powiem jak zajeżdżę :P
Rama - wytrzymała.
Zawieszenie - wytrzymałe.

To jest zupełnie inna kategoria niż czoperki z Chin. To są proste, toporne  i wytrzymałe motocykle a ich dwusuwowy silnik jest bardzo dynamiczny - kak  raz do małego enduro.

--
Pozdrawiam!
Captor + Nowa WFM 125 + KTM

Dnia Tue, 27 Feb 2007 18:19:48 +0100, Jacot <jacot_USUN_TO_@_USUN_TO_meostrada.pl> napisał:

No ale na temat: kurcze, to jest jakis realniejszy krok niz wszystkie
dotychczasowe (sorry Captor:).

Jakoś przeżyję ;)

Moze nadejdzie dzien taki, ze cos z tego bedzie produkowane w Polszcze.

Nie sądzę - szot-motor już to próbował i czy coś z tego wyszło? To tylko  kolejny Junak, MotoBi czy inny Szot-Motor.

--

Dnia 27.02.2007 sanczes <jchodoniuk_USUN_TO_@_USUN_TO_wp.pl> napisał/a:

no ale za tą kase to czego chcecie,

Niczego, moze byc ciekawa propozycja dla ludzi ktorych nie stac na
zagramaniczne sprzety. Szkoda tylko ze wzieli sie od dupy strony i zamiast
najpierw wprowadzic sprzeta pokroju odmlodzonej wsk, znaczy uzytkowy naked -
to ze wpakowali w rututnie.

Kobieta, ktora przynosi rankiem piwko na kaca jest
nie tylko madra ale i piekna! (c) ChWK
mail newrom na serwerze poczta kropeczek onet.pl
Tomahawk '06, blue STringi '00, tfu jamacha tfu dt tfu 125

SET usunto.opis_USUN_TO_@_USUN_TO_wp.pl

A mi tam się zawsze jawy choper podobały.
Może inny jestem ale jakieś takie fajne były.

Teraz "niestety" jakimś japońcem będe śmigał ale jakbym znalazł taką jawę w
menniczym stanie to na 100% bym wziął.

White Power linke-hofmann.WYTNIJ_USUN_TO_@_USUN_TO_gazeta.pl

Jakie strony Ty odwiedzasz???:)

--