LOGOWANIE | REJESTRACJA

Dyskusje tygodnia

Czy Przemek pisze prawdę? 5

2014/04/11 21:03

Lampa 4

2014/04/09 18:03

Leże 3

1 Kuczu 11

2 mmaurycy 9

4 gohanox1 5

5 pk 5

Ceny nowych motocykli spadaja !

mr f50_USUN_TO_@_USUN_TO_o2.plSKASUJTO

(narazie tylko kawasaki oraz czesciowo Ducati)

Chyba w koncu ktos doszedl do slusznego wniosku , ze lepiej jest sprzedac
dwa razy wiecej  motocykli z minimalna przebitka i przez to zapewnic sporo
pracy dla dilerow (serwisow).

http://www.kawasaki.pl/

Nawet polityka cenowa Ducati (tylko w Polsce i tylko jeden model) zmienila
sie Monstera 695 mozna kupic za 26900 zl  co jest zreszat tez najlepsza
oferta w europie jak i w przypadku Kawasaki.

http://ducati.info.pl/

Jak mawiaja jedna jaskolka wiosny nie czyni , ale pierwsze kroki zostaly
podjete.

ps. Jesli w slad za Kawasaki pojdzie jeszcze min jedna marka np: Suzuki lub
Yamaha to tak zwany import niezalezny nowcyh motocykli przestanie sie
oplacac.

--
mr
Ducati ST3

Magic maciejsajeckiCIACHO_USUN_TO_@_USUN_TO_wp.pl

mr napisał(a):
[...]

Letko zdębiałem jak usłyszałem ceny XX-ów, w zeszłym roku 56 tys, w tym 44 ...

--
Pozdrawiam - Maciek, srx250/klx250/vfr800.
Archiwum: http://news.riders.pl

fv fake_USUN_TO_@_USUN_TO_cybax.com

mr wrote:
[...]

O ja!

MODEL 2007

NOWOŚĆ ER-6n 24 900
NOWOŚĆ ER-6f 26 900

To wieeele zmienia! Baardzo wiele. A kurde, akurat wszystko powymieniałem w gieesie...

Jak mawiaja jedna jaskolka wiosny nie czyni , ale pierwsze kroki zostaly
podjete.

Teraz najważniejsze, żeby te motocykle były :> A nie jak z Z-750, że przez kilka
miesięcy były przedpłaty :>

ps. Jesli w slad za Kawasaki pojdzie jeszcze min jedna marka np: Suzuki lub
Yamaha to tak zwany import niezalezny nowcyh motocykli przestanie sie
oplacac.

Chciałem zauważyć, że obecna cena bandita 650 (26tys) przestaje być tak atrakcyją
ofertą po obniżkach w kawasaki.

Takczyowak - opcja "dozbieraj" nabrała rumieńców.

--
fv
Xbox gamertag: fastviper PL

jeDrASS ja_USUN_TO_@_USUN_TO_gdziestam.eu

fv wrote:

Takczyowak - opcja "dozbieraj" nabrała rumieńców.

ciasno zrobiło się w grupie "street" <100KM ~ 30k, ale to miło, bo robi się <30k.. :-)
a zobacz jaka szykuje się nowa zabawka:

http://www.aprilia.com/shiver.asp

i zapowiadają rozsądną cenę..

--
jeDrASS

Sherlock nie_ma_USUN_TO_@_USUN_TO_mejla.com

W <news:r1Pdi.1210$Q66.806lon04-news-philips>
jeDrASS napisał(a):

http://www.aprilia.com/shiver.asp

i zapowiadają rozsądną cenę..

jaka fikuśna rama! do połowy kratownica, a potem odlew przykręcany na
śruby!

--
Sherlock
gg# 1608017

Michu motomichu_USUN_TO_@_USUN_TO_wp.pl

On Tue, 19 Jun 2007 13:23:34 +0200, jeDrASS <ja_USUN_TO_@_USUN_TO_gdziestam.eu> wrote:

ciasno zrobiło się w grupie "street" <100KM ~ 30k, ale to miło, bo robi
się <30k.. :-)
a zobacz jaka szykuje się nowa zabawka:
http://www.aprilia.com/shiver.asp

 Aprilia przedstawila ten model w Mediolanie w 2006r.
http://www.motorcycledaily.com/15november06_aprilia.htm

Pozdro 600
Michu

Michu motomichu_USUN_TO_@_USUN_TO_wp.pl

On Tue, 19 Jun 2007 13:23:34 +0200, jeDrASS <ja_USUN_TO_@_USUN_TO_gdziestam.eu> wrote:

http://www.aprilia.com/shiver.asp
i zapowiadają rozsądną cenę..

A tu juz chlopaki testuja koze:
http://www.motorcycledaily.com/06june07_2007aprilia_sl750shiver.htm

Pozdro 600
Michu

marcinu marcin73@[wywalto]op.pl

Użytkownik "jeDrASS" <ja_USUN_TO_@_USUN_TO_gdziestam.eu> napisał w wiadomości

http://www.aprilia.com/shiver.asp

i zapowiadają rozsądną cenę..

K...wa aż się zaśliniłem. Piękna jest, no i v-ka.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Marcin/CBF600N
marcin73[malpa]op.pl / GG 1364212
Wawa-Bielany zone

Z otawy mignat_USUN_TO_@_USUN_TO_wp.pl

Cena Zygzaka 1400 ABS jest teraz dokladnie taka, ile dwa miechy temu
zaplacilem w Niemczech, wliczajac w to rozne drobne dodatki. W
porownaniu z Berlinem wciaz nie jest to wiec szczegolnie atrakcyjna
oferta (przynajmniej w tym konkretnym przypadku - nie wiem jak inne
modele).
W Polsce - nie daja natomiast jazdy pr

Kuczu p.kuczynski_USUN_TO_@_USUN_TO_jim-satnet.pl

Z otawy napisał(a):
[...]

Uwzgledniajac roznice w wysokosci VAT to juz chyba robi sie atrakcyjnie. Porownaj ceny netto...

W Polsce - nie daja natomiast jazdy próbnej - a w Niemczech tak.
Uwzgledniajac ponadto jakosc obslugi, czas oczekiwania (w Berlinie od
reki) i mozliwosc wyboru akcesoriow - dla mnie nie byla by to
szczegolna atrakcja.

Dla mnie by byla majac na uwadze ze kupno nowego motocykla za granica i jego zarejestrowanie w Polsce juz nie wychodzi tak tanio :)
Mozna na pol roku zarejestrowac na "slupa" w DE ale biorac pod uwagie ichnie stawki podatku i ubezpieczenia to juz calkowicie bez sensu :)

GSX Big Block 65 cui (666 Products)