LOGOWANIE | REJESTRACJA

Dyskusje tygodnia

jakie moto wybrac 5

2014/10/01 04:53

Honda vfr 750 1991 nieodpala 1

2014/09/25 20:46

jakiego crossa do 3 tysięcy 1

2014/09/26 12:29

Yamaha Tzr 2010 Moc 1

2014/09/26 22:18

zakup złoma biorącego olej 1

1 wolek87 3

2 okonek89 1

3 KillJohn 1

4 AZ 1

CB Radio na motocykl

Wieslaw jasiowawka_USUN_TO_@_USUN_TO_onet.eu

Witam,

Co sadzicie o takim pomysle? Moze juz ktos uzywa?

Pozdrawiam

Wieslaw

Maciek Wereski maciekwer_USUN_TO_@_USUN_TO_wywalto.wp.pl

Wieslaw wrote:

Witam,

Co sadzicie o takim pomysle? Moze juz ktos uzywa?
Tez nad tym myslalem. W gre wchodzi chyba tylko cos przenosnego + zestaw
sluchawkowy
np.
<http://80.55.8.90/sklep.php?tryb=3&kat=1&str=0&prod=699>
<http://80.55.8.90/sklep.php?tryb=3&kat=21&str=1&prod=808>
<http://80.55.8.90/sklep.php?tryb=3&kat=21&str=1&prod=280>
--
pozdrawiam,
Maciek

http://bikepics.com/members/maciej/

Wieslaw wrote:

> [...]
>
> Co sadzicie o takim pomysle? Moze juz ktos uzywa?
Tez nad tym myslalem. W gre wchodzi chyba tylko cos przenosnego + zestaw

Rozwiazanie dosc dobre, ale droge. W sumie wychodzi 500 zł.

Pozdrawiam

Wieslaw
--
pozdrawiam,
Maciek

http://bikepics.com/members/maciej/

Grubszy tomek_USUN_TO_@_USUN_TO_akacje8.pl

Rozwiazanie dosc dobre, ale droge. W sumie wychodzi 500 zł.

Ja wiem czy drogie ?? Jeden strzał miśka z suszarki ;) A tu nie dostajesz w prezencie 10 pkt. :)
pozdrawiam
Tomek

[...]

Jak rozumiem tylko do podsłuchu w trakcie jazdy :) Tylko ile w takiej słuchawce słychać ? No i jak z zasilaniem tego zestawu i wodoodpornością ?
pozdrawiam
Tomek

Budyń budyn_USUN_TO_@_USUN_TO_wywalto.riders.pl

Użytkownik "Grubszy" <tomek_USUN_TO_@_USUN_TO_akacje8.pl> napisał w wiadomości
| Jak rozumiem tylko do podsłuchu w trakcie jazdy :)

Tylko do podsłuchu to byłby lipa - trzeba pytać bo inaczej jest ze 30% szans
ze sie nie dowiesz o miskach.

b.

Kefir kefir_USUN_TO_@_USUN_TO_riders.pl

Elou!
"Budyń" <budyn_USUN_TO_@_USUN_TO_wywalto.riders.pl> wrote in message
> [...]
| Jak rozumiem tylko do podsłuchu w trakcie jazdy :)

Tylko do podsłuchu to byłby lipa - trzeba pytać bo inaczej jest ze 30%

Wspominajac Twa opowiesc sprzed jakiegos czasu: w okolicach Rawy
Mazowieckiej grasuja filmowcy w rzechowatym wisniowo-metalicowym Daewoo
Nubira. Zadnych anten czy innych znakow szczegolnych.

--
Pozdrawiam , Artur vel Kefir ;

[...]

Dodam jeszcze, że na starych czarnych tablicach rejestracyjnych. Są tam bardzo często.
Tomek

Grubszy tomek_USUN_TO_@_USUN_TO_akacje8.pl

Tylko do podsłuchu to byłby lipa - trzeba pytać bo inaczej jest ze 30% szans
ze sie nie dowiesz o miskach.
Przyznam szczerze że na głównych trasach to rzadko trzeba podpytywać, jeżdżę z CB już ze 3 lata puszką i to zda rezultaty. Na bocznych drogach    z tym już gorzej. Tylko jak w tym przypadku rozwiązać problem nadawania, z tego co widziałem na zdjęciach przy mikrofonie jest przycisk który trzeba nacisnąć a w hełmie może być też problem.

Tomek

Roman Niewiarowski newrom_USUN_TO_@_USUN_TO_spamcop.com

Dnia 27.06.2007 Grubszy <tomek_USUN_TO_@_USUN_TO_akacje8.pl> napisał/a:

nadawania, z tego co widziałem na zdjęciach przy mikrofonie jest
przycisk który trzeba nacisnąć a w hełmie może być też problem.

Trzeba wziac model z VOX i modlic sie zeby odciecie szumow bylo regulowane
;>

Sprint ST 955i 2000r - sprzedam. Info na priv
mail newrom na serwerze poczta kropeczek onet.pl
Tomahawk '06, blue STringi '00, tfu jamacha tfu dt tfu 125

Grubszy wrote:

Jak rozumiem tylko do podsłuchu w trakcie jazdy :) Tylko ile w takiej
słuchawce słychać ? No i jak z zasilaniem tego zestawu i wodoodpornością ?
Napisane jest mikrofonosluchawka, wiec nie tylko do podsluchu. Jezeli chodzi
o wodoodpornosc, to trzeba chyba samemu tym sie martwic.

--

Bishoprd bishoprd_USUN_TO_@_USUN_TO_o2.pl

Uzytkownik "Maciek Wereski" <maciekwer_USUN_TO_@_USUN_TO_wywalto.wp.pl> napisal w wiadomosci
Wieslaw wrote:

> [...]
>
> Co sadzicie o takim pomysle? Moze juz ktos uzywa?
Tez nad tym myslalem. W gre wchodzi chyba tylko cos przenosnego + zestaw

Witam
Tylko czy zastanowiles sie z kim pogadasz i kogo posluchasz....to radio
pracuje tylko z modulacja FM /fequency modulation/, praktycznie nie uzywana
w CB. CB to AM /ampilitiude modulation/...

Pozdro
Bishop
Dr BIG Red
Wawa-Jelonki

Magic maciejsajeckiCIACHO_USUN_TO_@_USUN_TO_wp.pl

Wieslaw napisał(a):
Witam,

Co sadzicie o takim pomysle? Moze juz ktos uzywa?

Połowa właścicieli GoldWingów ? :)

Myslę że najprościej byłoby zaadaptować właśnie stamtąd.

--
Pozdrawiam - Maciek, srx250/klx250/vfr800.
Archiwum: http://news.riders.pl

balth balth_USUN_TO_@_USUN_TO_o2.wyrznijto.pl

Użytkownik "Magic" <maciejsajeckiCIACHO_USUN_TO_@_USUN_TO_wp.pl> napisał w wiadomości
Wieslaw napisał(a):
Witam,
Co sadzicie o takim pomysle? Moze juz ktos uzywa?
Połowa właścicieli GoldWingów ? :)

i bmw lt. ludzie mają przenośne cb, mikrofony i słuchawy w kasku a
wyzwalanie (grucha) wyprowadzone jako przycisk przy kierownicy.
[..]

--
bye

balth
XJR1300 RP02

CzarnyR undasr_USUN_TO_@_USUN_TO_poczta.onet.pl

Co sadzicie o takim pomysle? Moze juz ktos uzywa?

http://www.jmcorp.com/

CzarnyR undasr_USUN_TO_@_USUN_TO_poczta.onet.pl

Co sadzicie o takim pomysle? Moze juz ktos uzywa?

Można kupić Alana 42 (500 PLN) do tego zestaw słuchawkowy plus przełącznik
PTT na kierownicę (120 PLN) i wykombinować uchwyt - problem wodoodporność
lub sprowadzić specjalne radio z USA ale tutaj spore koszty. Adres podałem
wcześniej.

cpt. Nemo cpt__nemo_USUN_TO_@_USUN_TO_poczta.onet.pl

Użytkownik "CzarnyR" <undasr_USUN_TO_@_USUN_TO_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Co sadzicie o takim pomysle? Moze juz ktos uzywa?

Można kupić Alana 42 (500 PLN)

Alan z braku laku moze byc, ale Inteki znacznie lepsze :)

O ? Jakis nowy sie pojawil, nie wiem czy lepszy od poprzednika ?
http://www.maycom.pl/pages/cb_radia.htm
Takiego reczniaka to nawet nie koniecznie w sakwie czy kufrze ale nawet
"za pazucha" mozna przed deszczem chronic :)

A tu gotowe zestawy do motocykkli :
http://www.maycom.pl/pages/mikrofonosluchawki.htm

To naprawde zadna nowosc, ja to znam juz z piec lat ? Wiec nie ma co
wywazac otwartych drzwi :)

pozdrawiam, leszek

Nikanor nikanor_USUN_TO_@_USUN_TO_NOSPAM.gazeta.pl

Wieslaw <jasiowawka_USUN_TO_@_USUN_TO_onet.eu> napisał(a):
Co sadzicie o takim pomysle?

Nigdy w życiu. Jadę sobie sam, silnik mruczy, słonko świeci, żyto na polach
faluje - chce się żyć. Nie zamierzam po niewoli wysłuchiwać co to jacyś
nieznani sprawcy wiedzą albo myślą o misiach-srysiach itp. Maj motor is maj
castle.

Nikanor
DL650

Arni arniWYWAL_USUN_TO_@_USUN_TO_motocykle.org

Nikanor napisał(a):
> Maj motor is maj
castle.

jezdzisz tylko w maju ? ;)

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Użytkownik "Nikanor" <nikanor_USUN_TO_@_USUN_TO_NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
[...]

jak będziesz miał parę tysi do przejechania to możesz zachcieć pogadać z
tymi co obok ciebie jadą
:)

--
bye

balth
XJR1300 RP02

Tytus z Fabryki phuarowana_USUN_TO_@_USUN_TO_o2.pl

Siemka

***Użytkownik "balth"  jak będziesz miał parę tysi do przejechania to możesz
zachcieć pogadać z  tymi co obok ciebie jadą

To chyba wystarczy interkom, no chyba ze chcesz aby w promieniu 2 km wszyscy
wiedzieli o czym gadasz...

--
   Tytus

zbigi zbiegusek_USUN_TO_@_USUN_TO_gdzies.w.wirtualnej.Polszcze.pl

balth napisał(a):
[...]

Ueee... Nie wydaje mi sie. Nawet koniecznosc dokonania pewnych ustalen w trasie jest mozliwa bez zadnych gadzetow - kwestia odpowiedniej organizacji i wczesniejszego ustalenia zasad.

mateo82 mateo_honda_USUN_TO_@_USUN_TO__NOSPAM_wp.pl

balthnapisal

[...]

Siema kolego od XJR 1300 masz CB w moto bo jestem tym bardzo zainteresowany mam radio słuchawki tangente na kiere, może odezwiesz się domnie na gg to pogadamy 6842090.

Arni arni_USUN_TO_@_USUN_TO_no.spam

mateo82 pisze:
Siema kolego od XJR 1300 masz CB w moto bo jestem tym bardzo zainteresowany mam radio słuchawki tangente na kiere, może odezwiesz się domnie na gg to pogadamy 6842090.

-- Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

ten to ma refleks (2 lata)

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Kefir kefir_spamfe__USUN_TO_@_USUN_TO_riders.pl

Elou!
"Arni" <arni_USUN_TO_@_USUN_TO_no.spam> wrote in message news:gq658l$mg8$1inews.gazeta.pl...
mateo82 pisze:
[...]

Juz dobrze Arni ;) Najszypciejszy portal oferuje podroze w czasie.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Fun Factory XT660X
To nie forum scigacza lecz grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle.

JOHN JOHN rekowsky_USUN_TO_@_USUN_TO_NOSPAM.gazeta.pl

Wieslaw <jasiowawka_USUN_TO_@_USUN_TO_onet.eu> napisał(a):

Witam,

Co sadzicie o takim pomysle? Moze juz ktos uzywa?

Pozdrawiam

Wieslaw

ja bym to zrobil tak...sam nad tym mysle i mam juz sprzet do tego.
co prawda nie myslalem nad mocowaniem recznego cb bo jezdze z plecakiem wiec
pomijam tą "rzecz"
zrobic w kasku miktofon i sluchawke to zaden problem.wystarczy tylko
wyprowadzic na boku kasku damski Jack zeby moc wcisnac kabel od recznego
cb.ja mam maycoma ah27...a przycisk moze byc tez na kabelku wlasnie na tej
wtyczce damskiej.reczniak zasilany jest bateriami lub akumulatorami.trzeba
poprostu zdobyc maly plaski glosniczek taki jak w walkie talkie motorola
dostepne za grosze na allegro i wkladne mikrofonowa pojemnosciowa przyklejona
tuz przy ustach w kasku...
a tak szczerze to wystarczy sluchac...non stop ktos sie pyta o droge i ktos
odpowiada.
kabel powinien byc elastyczny tzn jak sprezynka ;]
wpinasz tylko jacka i gra muzyka ;]

Mike adres_USUN_TO_@_USUN_TO_jestwstopce.pl

Odnośnie tematu CB i motocykle
Ja dzis natknąłem się na coś takiego