LOGOWANIE | REJESTRACJA

Dyskusje tygodnia

jak zmieniac biegi 6

2014/08/15 07:23

? 3

2014/08/18 07:41

Problem z światłem stop 1

2 Kuczu 8

4 AZ 7

5 Gof 6

BMW R1150R-czy ktoś z was jeździ takim?

Slawek slazien_USUN_TO_@_USUN_TO_wp.pl

Witam.
Jakoś do tej pory tylko czytałem grupę, teraz mam powód aby coś napisać.
Otóż zamierzam kupić moto jak w temacie i chciałbym zasięgnąć waszych opinii
na jego temat.
Generalnie będę jeździł raczej w okolicach miasta i jakieś dłuższe wypady
(ale to rzadko). Coś o sobie: nie jeździłem na moto od ok 9 lat, 181
wzrostu, ok. 75 kg wagi.
Chyba tyle....

pozdr
Sławek

Kefas kefas123WYTNIJTO_USUN_TO_@_USUN_TO_poczta.onet.pl

[...]

Ja śmigałem takim czymś przez 2 dni jakiś czas temu jak brat przyciągnął takie
cuś na handel. Wrażenia miałem bardzo pozytywne, generalnie fajnie mi się śmiga
na BMW (wyjątkiem jest sportowy model z silnikiem boksera).

Zawieszenie fajnie grało, przyśpieszenie bardzo przyjemne.
Dla mnie wadą jest to, że to golas jest. Ja preferuję sprzęty chociażby z
półowiewkami.

Pozdrawiam
Kefas + TDM 850 '92
Wa-wa zone

Monster marameo_USUN_TO_@_USUN_TO_op.pl

--

Użytkownik "Slawek"  napisał w wiadomości
[...]

Sprzęt bardzo fajny,prowadzi sie jak po kresce,mimo wystających cylindrów
nie ma problemów z przeciskaniem się w korkach(kierownica jest
szersza),jeśli kupisz dobry egzemplarz na pewno nie bedziesz żałował,na
dłuzszy wypad też się nadaje,są do niego dedykowane oryg kufry,na pewno
będzie brała nieco oleju,ale to normalne w bawarkach.

Monster
BMW R1100S

de Fresz defresz_USUN_TO_@_USUN_TO_NOSPAMgazeta.pl

On 2008-04-18 08:23:02 +0200, "Slawek" <slazien_USUN_TO_@_USUN_TO_wp.pl> said:

Coś o sobie: nie jeździłem na moto od ok 9 lat, 181
wzrostu, ok. 75 kg wagi

IMHO troche za ciezki i za mocny jak na taka przerwe. Ja bym Ci sugerowal pokulac sie jeden sezon na czyms lzejszym i slabszym - ot tak, dla przypomnienia i dokladniejszego okreslenia swoich potrzeb - bo moze sie okazac ze raczej bedziesz szukal czegos bardziej obudowanego ;-)

Sebastian
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

[...]

No właśnie trochę się tego obawiam, chociaż z drugiej strony to tak naprawdę
całkowitej przerwy nie miałem. Trochę jeździłem sprzętami kolegów,
aczkolwiek bardzo sporadycznie i w zasadzie to były tylko takie przejażdżki.
Ale swojej maszyny nie miałem rzeczywiście przez prawie 9 lat.
Natomiast jeśli chodzi o "obudowanie" to raczej nie...właśnie taki styl mi
odpowiada najbardziej.

pozdr
Sławek

On 2008-04-21 10:23:47 +0200, "Slawek" <slazien_USUN_TO_@_USUN_TO_wp.pl> said:

[...]

Inaczej jezdzi sie na sporadycznej przejazdzce nieswoim sprzetem, a inaczej na wlasnym regularnie.

Natomiast jeśli chodzi o "obudowanie" to raczej nie...właśnie taki styl mi odpowiada najbardziej.

Nie mow hop. Troche pojezdzisz, moze zasmakujesz w dalszych wyjazdach i przekonasz sie, ze to owiewki nie sa wcale takie glupie, choc nie wygladaja ;-)

[...]

No właśnie może trochę poczekam bo mój kumpel kupuje na dniach nową BM-kę
LT. Tylko, ze to na moje potrzeby trochę za duzy sprzęt. On ma w zamiarach
wypady po Europie, dlatego taki sprzęt jest jak najbardziej na miejscu.
Nie wiem, może jak go zobaczę i się przejadę to zmienię zdanie.

[...]

Hej

A nie zastanawiałeś się nad np. R 1150 RS ewentualnie  R 1150 RT.
Masz tu i boksera i owiewki.

Pozdrawiam
Kefas + TDM 850 '92
Wa-wa zone

On 2008-04-21 10:23:47 +0200, "Slawek" <slazien_USUN_TO_@_USUN_TO_wp.pl> said:

[...]

inż. Mamoń a.trelenberg_USUN_TO_@_USUN_TO_gmail.com

***Czesc

Slawek wrote:
Witam.
Jakoś do tej pory tylko czytałem grupę, teraz mam powód aby coś
napisać. Otóż zamierzam kupić moto jak w temacie i chciałbym
zasięgnąć waszych opinii na jego temat.

***Tu masz moje wrazenia z krotkiej traski na R1150R
http://tinyurl.com/3jlrk6
Tu masz emila do wlasciciela ww. beemki sezerp1 at gmail.com

Mamoń
a.trelenberg_USUN_TO_@_USUN_TO_gmail.com